- Zauważyłem ten problem w kwietniu br., zgłaszałem go w kasach PKP Bydgoszcz, mailowo firmie Arriva oraz mailowo firmie Scheidt&Bachmann - rzekomemu operatorowi biletomatu, jednak nie przyniosło to skutku. Kłopot jest istotny zważając na fakt, że każdego dnia nieświadomi podróżni przepłacają za bilety - skarży się pan Paweł.
Co na to Arriva?
- Ceny biletów w automacie biletowym, zostały sprawdzone zarówno przez operatora automatu jak i bezpośrednio przez naszych pracowników i są prawidłowe, takie same jak w kasie stacjonarnej - twierdzi Joanna Parzniewska, rzecznik prasowy Arrivy.
- W związku z brakiem podania konkretnego przykładu relacji, możemy jedynie domniemywać, że podana przez Pasażera informacja, wynika z faktu, że w automacie biletowym ( tak jak w również w każdym innym kanale sprzedaży biletów Arriva) dostępne są dwie obowiązujące taryfy - taryfa REGIO i taryfa kujawsko - pomorska. Podróżując tylko po województwie kujawsko - pomorskim, obowiązuje właśnie taryfa kujawsko - pomorska, w której ceny biletów są niższe. Przy zakupie biletu na przejazd na terenie woj. kujawsko - pomorskiego, w automacie biletowym należy wybrać opcje taryfa kujawsko - pomorska, gdyż wybierając bilet na tą samą relację w taryfie REGIO, cena biletu będzie wyższa - dodaje Joanna Parzniewska.
