W poniedziałek rozpoczął się projekt Urzędu Miasta "1+1=3". Miasto postanowiło promować bydgoskie firmy. Będą billboardy i specjalne aplikacje na smartfony. Czy nowa kampania pozwoli zbudować tożsamość opartą o lokalny biznes?
W poniedziałek rozpoczął się projekt Urzędu Miasta "1+1=3". Miasto postanowiło promować bydgoskie firmy. Będą billboardy i specjalne aplikacje na smartfony. Czy nowa kampania pozwoli zbudować tożsamość opartą o lokalny biznes? <!** Image 3 align=none alt="Image 220321" sub="Fot.: Tymon Markowski/archiwum"> CZYTAJ TEŻ: Ratusz rozpoczyna promowanie bydgoskich marek
Czy warto opierać tożsamość Bydgoszczy o takie firmy jak np. Sowa czy Pesa? Co jest dla Was symbolem miasta? Na czym można zbudować tożsamość miasta?
Dziennikarze walczą o łamy /to taka część strony/bo i money i slawa /czasami ponura/
a
axa
PO doprowadziła to miasto do upadku. Tego nie da sie już nadrobić. Nikt tu nic nie otworzy, bez porządnej drogi nawet na to nie liczcie.
z
znawca
a Remondis nie wystarcza? Sowa smieci nie wywiezie /nawet własnych/
d
doktor
Wszędzie Sowa i tylko Sowa. Proponuję oficjalnie ogłosić go nadprezydentem.
Uważam, że nie powinno się propagować wyrobów, które zawierają "białą śmierć" - cukier, a wręcz powinno to być zabronione.
W
Więć Monarch
Rozpoznawalnym symbolem Bydgoszczy są;
.) nożownicy
.) kibole
.) złodzieje
.) dziennikarzyny - rozpaczliwie walczący o michę.
Reszta to raczej normalni ludzie.
Z
Zito
Wszyscy z miasta uciekają poza robotnikami, to trzeba na nich coś zbudować. Gratulacje dla władz miasta
W
Wiktor
jw.
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl