Zobacz, jak wyglądało otwarcie Centrum Obsługi Gotówki Poczty Polskiej w Bydgoszczy [zdjęcia, wideo]

Jarosław Więcławski
Jarosław Więcławski
W środę 5 października w placówce Poczty Polskiej przy ul. Jagiellońskiej 6 w Bydgoszczy oficjalnie otwarto nowe Centrum Obsługi Gotówki.

Celem przenosin centrum do nowego miejsca była chęć dostosowania obiektu do rosnących wymagań rynku oraz rozwoju w zakresie usług logistyki gotówki. Poczta Polska dysponuje 38 tego typu obiektami na terenie kraju. Ten w Bydgoszczy jest najnowocześniejszym. Centrum jest co do wielkości drugie w regionie północnym (woj. kujawsko-pomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, zachodniopomorskie) i ósme w kraju.

W ciągu roku mam 300 tys. transportów gotówki, przejeżdżając 21 mln km. Mamy około 50 000 punktów, z których odbieramy gotówkę i przewozimy do takich sortowni, jak ta, którą dziś otwieramy – mówił podczas uroczystości Wiesław Włodek, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej. Podkreślił rolę, jaką w całym procesie odgrywa ochrona – pracownicy, którzy pod bronią pilnują bezpieczeństwa przewozu i obiektów. To także specjalnie przygotowane do transportu środków bankowozy.

– To centrum, które powstało, wpisuje się w strategię, którą wyznaczyła sobie i realizuje Poczta Polska. Mam nadzieję, że to miejsce będzie istotnym elementem rozwoju firmy – stwierdził Rafał Czereda, dyrektor Ośrodka Centrum Poczta Polska Ochrona Północ.

Nowa lokalizacja to wyższy standard pracy, ale także poprawa efektywności. Wyposażenie obiektu w nowoczesne urządzenia ma ograniczyć czasochłonność procesów, ale także wyeliminować ewentualne usterki. W dłuższej perspektywie to niższe koszty działania i oszczędności związane z kosztami procesowania gotówki.

W Bydgoszczy, ze względu na potencjał, jaki tutaj występuje, zwiększamy nasze zaangażowanie. Będziemy zmierzać do tego, aby wyposażyć to miejsce w najnowsze urządzenia, które pozwolą wykonać dużo więcej pracy i osiągnąć o wiele lepsze wyniki, a przede wszystkim, stworzyć bardzo dobre warunki pracownikom – dodał Rafał Czereda.

Podczas otwarcia centrum w nowej lokalizacji zwrócono uwagę na to, że rynek obrotu gotówkowego to duże wyzwanie dla firm tej branży, co było szczególnie widoczne na początku pandemii oraz w pierwszych tygodniach po wybuchu wojny w Ukrainie. W tamtym czasie zamówienia na gotówkę ze strony banków zgłaszano nawet kilka razy dziennie, a Poczcie Polskiej mimo to udało się spełnić ich oczekiwania.

Spółka deklaruje, że jako operator narodowy gwarantuje najwyższe bezpieczeństwo usług poparte wysokimi polisami ubezpieczeniowymi, a także dostępność na terenie całego kraju przez 7 dni w tygodniu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski
Dodaj ogłoszenie