. Z akcją „Kupuj, co polskie” ruszyła właśnie popularna sieć sklepów „Biedronka”.
Od kilku dni wszystkie polskie produkty, które najczęściej trafiają do koszyków klientów: m.in. owoce, warzywa, mięso, wędliny i nabiał, posiadają specjalną naklejkę, przypominającą, że produkt został wyprodukowany lub przetworzony na krajowym rynku.
- Od 25 lat aktywnie wspieramy polskich producentów i tworzone przez nich kolejne miejsca pracy. Dziś współpracujemy z ponad tysiącem polskich dostawców, rolników i przetwórców – mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji „Biedronki” – Akcja „Kupuj, co polskie” przypomina zatem tylko o tym, co robimy od lat i pokazuje klientom na ich paragonach, jak dzięki zakupom wspierają polską gospodarkę - dodaje.
Sieć promuje te produkty, które są wytwarzane, przetwarzane, kompletowane w naszym kraju, ich produkcja tworzy w Polsce miejsca pracy lub wspiera gospodarkę. Akcja już przyniosła imponujący wynik: od 27 sierpnia do 3 września klienci sieci „Biedronka” wsparli polską gospodarkę, kupując produkty o wartości niemal 830 mln zł. Obecnie od polskich producentów pochodzi 93 proc. wszystkich produktów, sprzedawanych w ponad 3 tys. sklepów sieci „Biedronka”.
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Piotr Gąsowski pokazuje w Polsacie drugą twarz?! Stroi fochy na młodszego kolegę
- Tak wygląda grób Krzysztofa Krawczyka tydzień przed rocznicą. Szczegół łamie serce
- Tak żyje po zwolnieniu z TVP. Dawno niewidziana Nowakowska przyłapana na mieście!
- Fitkau-Perepeczko nie nosi stanika. Pokazała z bliska, jak wygląda jej dekolt!