[break]
- Właśnie zakończył się etap projektowania nowego obiektu, który powstanie w miejscu obecnie działającej już galerii handlowej - wyjaśnia Maria Cieślikowska, rzeczniczka prasowa Carrefour Polska. - Koncepcja architektoniczna powstała w pracowni Space Architects. Wkrótce rozpoczniemy procedury administracyjne związane z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Rozbudowa zakłada stworzenie nowoczesnej, przestronnej przestrzeni handlowej wraz z kompleksowo zmodernizowanym hipermarketem Carrefour.
Powierzchnia Metropolitan Outlet Bydgoszcz to 17 tys. metrów kwadratowych. Jak się dowiedzieliśmy, pierwsze prace rozpoczną się jeszcze w tym roku. Do dyspozycji klientów obiekt oddany zostanie w drugiej połowie 2017 roku. - Metropolitan Outlet Bydgoszcz już cieszy się dużym zainteresowaniem najemców - podkreśla Maria Cieślikowska. - Ponad 70 procent powierzchni została zarezerwowana, aktualnie trwają negocjacje pierwszych umów. Mogę jednak zapewnić, że outlet zaoferuje szeroki wybór marek modowych, sportowych, obuwniczych, galanterii skórzanej oraz wyposażenia wnętrz znanych polskich i zagranicznych producentów. Ponadto powstaną też punkty gastronomiczne, usługowe oraz plac zabaw dla dzieci. Niewątpliwym atutem outletu będzie funkcjonujący w nowej odsłonie Carrefour o powierzchni 5 tys. metrów kwadratowych, dodatkowo uzupełniony o stację paliw.
Dlaczego wybór padł właśnie na Bydgoszcz? - Centra wyprzedażowe cieszą się coraz większym zainteresowaniem polskich konsumentów, a rozbudowa i modernizacje obiektów przyciągają wielu nowych najemców - informuje Maria Cieślikowska. - Z naszych analiz wynika, że lokalizacja centrum przy alei Jana Pawła II w Bydgoszczy to najlepszy wybór. W strefie do 90 minut jazdy samochodem od powstającego outletu mieszkają ponad dwa miliony przyszłych klientów. Poza tym, dojazd do tego miejsca jest dogodny nie tylko dla bydgoszczan, ale też innych mieszkańców regionu. Stąd taka decyzja.
