
Koncert Wiosenny.Zespół Pałacowo Parkowy Ostromecko, sobota, godz. 18.00. Władysław Podsiadły – bas, Andrzej Zawadzki – fortepian. Koncert poprowadzi Martyna Agatowicz.
W programie: Stanisław Moniuszko, pieśni: Ja Ciebie kocham, Znaszli ten kraj, O matko moja, Kozak, Prządka, Sołtys, Pieśń wojenna. Trzy ballady: Czaty, Dziad i baba, Trzech budrysów. Aria Skołuby z opery Straszny Dwór. Fryderyk Chopin: Polonez cis-moll op. 26 no 1, Nokturn Des-dur op. 27 no.
Wstęp wolny, liczba miejsc ograniczona. Obowiązują zapisy SMS pod numer 694 777 483.

Wieczór latino. Fabryka Lloyda, sobota, godz. 18.00. - Zapraszamy wszystkich fanów gorących rytmów, każdy znajdzie coś dla siebie, poziom warsztatów dostosowany do uczestników, zapraszamy osoby początkujące jak i te należące już do tanecznego świata - zachęcają organizatorzy. Warsztaty latino od godz. 20.00. Taneczna zabawa od 21.00.

Spektakl "Oficerki",Teatr Polski, sobota, godz. 19.00, niedziela, godz. 16.00. Spektakl jest fantazją opartą na faktach i świadectwach. Próbom towarzyszą spotkania zespołu z policjantkami. Działają w zmaskulinizowanym świecie. Wiedzą, jak ważne jest stawianie granic, egzekwowanie reguł i panowanie nad sobą. Muszą radzić sobie z własnymi emocjami, nie zważając na agresję tych, których mają chronić. W dzień i w nocy, niezależnie od pogody i nastroju dbają o porządek. Toną w pracy. Policjantki – martwe pole feministycznego dyskursu.

Spektakl "COSÌ FAN TUTTE albo Szkoła kochanków", Opera Nova, sobota godz. 19.00, niedziela godz. 18.00 Wykonawcy: soliści, chór, orkiestra Opery Nova.
"Così fan tutte, ossia La scuola degli amanti (Tak czynią wszystkie albo szkoła kochanków) została skomponowana jako ostatnia z Mozartowskich oper buffa. Jest to jedno z ostatnich jego dzieł, stworzone w 1790 (na rok przed śmiercią) i trzecia opera, która powstała we współpracy z doskonałym librecistą Lorenzem da Pontem. Przebieranie i podszywanie się bohaterów pod różne postacie oraz wątek niewierności zbliża Così fan tutte do Wesela Figara. Czy "Così fan tutte" to komiczna maskarada? Manipulacje sentymentami, uwodzenia i zmiany uczuć, utrata wiary w ich stałość: wbrew pozorom lekkiej historyjki z przebierankami jest to opera z nutą nostalgii i trudna reżysersko.