Walczyliśmy o kryształy i je zdobyliśmy. Województwo kujawsko-pomorskie otrzymało Grand Prix w "Kryształach PR".
Wszystkie jednostki samorządów terytorialnych i administracji państwowej oraz spółki samorządowe mogły wziąć udział w konkursie. Jego celem jest promowanie najlepszych wizerunków w mediach społecznościowych, filmów promocyjnych czy promocji unijnych projektów.
Wczoraj na gali organizowanej podczas Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej ogłoszono wyniki konkursu. Otrzymaliśmy nagrodę w kategorii na najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych oraz wyróżnienie za najlepszy firm promocyjny.
Województwo kujawsko-pomorskie istnieje w mediach społecznościowych od połowy 2015 roku. Główne kanały społecznościowe: Facebook, Twitter i Instagram znajdują się w ścisłej czołówce największej liczby obserwujących w kategorii „Województwa w Polsce” prowadzonych przez samorządy województwa. Kujawsko-Pomorskie można oglądać już na 7 kanałach: Facebooku, Twitterze, Instagramie, Periscopie, Flickrze, Issuu i YouTube. Na Facebooku w ciągu 2 lat zgromadziło ponad 48 tysięcy fanów.
Z kolei spot marki regionu „Kujawy i Pomorze” to filmowe portrety mieszkańców regionu. Do filmu nie wybrano profesjonalnych aktorów. Wystąpili natomiast uczniowie i nauczyciele z Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej w Nakle, muzycy z Soleckiego Centrum Kultury, studenci Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Martyna Langowska, czyli „Aktywna mama” z Grudziądza, stolarz Piotr Sadlok, mistrzyni olimpijska z Rio Natalia Madaj razem z prezesem Włocławskiego Towarzystwa Wioślarskiego, muzykalna rodzina z bydgoskiego Fordonu oraz biznesmenka z Bydgoszczy.
