Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Ukradłeś sprzęt? Zniszczyłeś pokój? Nie zdziw się, gdy nie znajdziesz noclegu

Redakcja
123rf
Hotelarze mają swoje sposoby na nieuczciwych gości. Ci, którzy myślą, że bezkarnie mogą wynieść wyposażenie albo nie zapłacić za nocleg, są w błędzie. Batem na złodziejów jest „czarna lista hotelarzy”.

Klienci okradają hotele nie tylko z wyposażenia, ale także z zarobków. - Więcej niż złodziei jest oszustów. Wykorzystują fakt, że w nowych dowodach osobistych nie ma wpisanych adresów zamieszkania. Przez to trudniej ich znaleźć. Meldują się w hotelu, a potem po prostu nie płacą. Czasami udaje się ich odnaleźć, ale z reguły znikają bez śladu. Tacy nieuczciwi klienci trafiają na czarną listę. Hotele wymieniają się danymi oszustów i wandali. Gdy takie osoby kwaterują się w innym hotelu, obsługa wie, z kim ma do czynienia. Może odmówić noclegu i nie narażać się na straty. A wcześniej oszukany hotel dostaje informację i może dzięki temu odzyskać pieniądze - mówi Joanna Mrozińska z hotelu „Ratuszowego” przy ul. Długiej.

Dziwi mnie , że człowiek zarabiający fortunę, pakuje do walizki ręcznik. Może chce poczuć dreszczyk emocji? - Autor cytatu

- Mieliśmy kiedyś gościa, który wyniósł absolutnie wszystko, co się dało. Ręczniki, szlafrok, alkohole z barku i w dodatku nie zapłacił. Straty po jednej nocy sięgnęły blisko tysiąca złotych. Delikwent przepadł bez śladu. Trafił na czarną listę. Może dzięki temu nie uda już mu się powtórzyć takiego numeru w innym miejscu - mówi nam pracownik jednego z czterogwiazdkowych hoteli.

PRZECZYTAJ:Pamiątka przywieziona z hotelu [KOMENTARZ]

W drogich hotelach też nie brakuje złodziei. - Zawsze mnie dziwi, że człowiek zarabiający fortunę, pakuje do walizki ręcznik. Nie wiem, może chce poczuć dreszczyk emocji? Mydełka, szampony i inne kosmetyki klientowi się i tak należą, więc nie liczymy tego jako strat. Problem bywa z alkoholem. Po wypiciu część gości płaci niechętnie. Wypierają się, że otwierali buteleczki z barku. Nieraz widziałam, że do whisky dolewali herbaty - mówi pani Mirosława, która sprzątała w kilku bydgoskich trzy- i czterogwiazdkowych hotelach. - Najbardziej zadziwił mnie jednak gość, który wykręcił ze ściany gniazdko. Do dziś nie wiem, po co - mówi.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty