
Konstal 805Na
Obecnie po Bydgoszczy jeżdżą już tylko niskopodłogowe autobusy, z których spora część jest wyposażona w klimatyzację oraz wi-fi. Sporo zmieniło się również w komunikacji tramwajów. Przed trzema laty powstała długo wyczekiwana trasa tramwajowa do Fordonu. Miasto sukcesywnie dokupuje również nowoczesne pojazdy typu Swing. I mimo że aż 29 tramwajów to pojazdy niskopodłogowe, to jednak zdecydowana większość taboru nad Brdą nadal stanowią stare Konstale.
Jednak jeszcze kilkanaście lat temu po Bydgoszczy jeździły same wysokopodłogowe autobusy i tramwaje. Część z tych pojazdów nadal można spotkać na ulicach naszego miasta w okresie letnim, gdy kursują jako linie specjalne. Większość z nich odeszła już jednak do lamusa, dlatego warto sobie przypomnieć jak wyglądały autobusy, którymi bydgoszczanie przez lata jeździli do pracy.

Mercedes Benz 628 B01 Conecto
Obecnie po Bydgoszczy jeżdżą już tylko niskopodłogowe autobusy, z których spora część jest wyposażona w klimatyzację oraz wi-fi. Sporo zmieniło się również w komunikacji tramwajów. Przed trzema laty powstała długo wyczekiwana trasa tramwajowa do Fordonu. Miasto sukcesywnie dokupuje również nowoczesne pojazdy typu Swing. I mimo że aż 29 tramwajów to pojazdy niskopodłogowe, to jednak zdecydowana większość taboru nad Brdą nadal stanowią stare Konstale.
Jednak jeszcze kilkanaście lat temu po Bydgoszczy jeździły same wysokopodłogowe autobusy i tramwaje. Część z tych pojazdów nadal można spotkać na ulicach naszego miasta w okresie letnim, gdy kursują jako linie specjalne. Większość z nich odeszła już jednak do lamusa, dlatego warto sobie przypomnieć jak wyglądały autobusy, którymi bydgoszczanie przez lata jeździli do pracy.

Konstal 803N
Obecnie po Bydgoszczy jeżdżą już tylko niskopodłogowe autobusy, z których spora część jest wyposażona w klimatyzację oraz wi-fi. Sporo zmieniło się również w komunikacji tramwajów. Przed trzema laty powstała długo wyczekiwana trasa tramwajowa do Fordonu. Miasto sukcesywnie dokupuje również nowoczesne pojazdy typu Swing. I mimo że aż 29 tramwajów to pojazdy niskopodłogowe, to jednak zdecydowana większość taboru nad Brdą nadal stanowią stare Konstale.
Jednak jeszcze kilkanaście lat temu po Bydgoszczy jeździły same wysokopodłogowe autobusy i tramwaje. Część z tych pojazdów nadal można spotkać na ulicach naszego miasta w okresie letnim, gdy kursują jako linie specjalne. Większość z nich odeszła już jednak do lamusa, dlatego warto sobie przypomnieć jak wyglądały autobusy, którymi bydgoszczanie przez lata jeździli do pracy.

Jelcz 272 MEX
Obecnie po Bydgoszczy jeżdżą już tylko niskopodłogowe autobusy, z których spora część jest wyposażona w klimatyzację oraz wi-fi. Sporo zmieniło się również w komunikacji tramwajów. Przed trzema laty powstała długo wyczekiwana trasa tramwajowa do Fordonu. Miasto sukcesywnie dokupuje również nowoczesne pojazdy typu Swing. I mimo że aż 29 tramwajów to pojazdy niskopodłogowe, to jednak zdecydowana większość taboru nad Brdą nadal stanowią stare Konstale.
Jednak jeszcze kilkanaście lat temu po Bydgoszczy jeździły same wysokopodłogowe autobusy i tramwaje. Część z tych pojazdów nadal można spotkać na ulicach naszego miasta w okresie letnim, gdy kursują jako linie specjalne. Większość z nich odeszła już jednak do lamusa, dlatego warto sobie przypomnieć jak wyglądały autobusy, którymi bydgoszczanie przez lata jeździli do pracy.