
Herbrand VNB-125
Obecnie po Bydgoszczy jeżdżą już tylko niskopodłogowe autobusy, z których spora część jest wyposażona w klimatyzację oraz wi-fi. Sporo zmieniło się również w komunikacji tramwajów. Przed trzema laty powstała długo wyczekiwana trasa tramwajowa do Fordonu. Miasto sukcesywnie dokupuje również nowoczesne pojazdy typu Swing. I mimo że aż 29 tramwajów to pojazdy niskopodłogowe, to jednak zdecydowana większość taboru nad Brdą nadal stanowią stare Konstale.
Jednak jeszcze kilkanaście lat temu po Bydgoszczy jeździły same wysokopodłogowe autobusy i tramwaje. Część z tych pojazdów nadal można spotkać na ulicach naszego miasta w okresie letnim, gdy kursują jako linie specjalne. Większość z nich odeszła już jednak do lamusa, dlatego warto sobie przypomnieć jak wyglądały autobusy, którymi bydgoszczanie przez lata jeździli do pracy.

MAN NL223
Obecnie po Bydgoszczy jeżdżą już tylko niskopodłogowe autobusy, z których spora część jest wyposażona w klimatyzację oraz wi-fi. Sporo zmieniło się również w komunikacji tramwajów. Przed trzema laty powstała długo wyczekiwana trasa tramwajowa do Fordonu. Miasto sukcesywnie dokupuje również nowoczesne pojazdy typu Swing. I mimo że aż 29 tramwajów to pojazdy niskopodłogowe, to jednak zdecydowana większość taboru nad Brdą nadal stanowią stare Konstale.
Jednak jeszcze kilkanaście lat temu po Bydgoszczy jeździły same wysokopodłogowe autobusy i tramwaje. Część z tych pojazdów nadal można spotkać na ulicach naszego miasta w okresie letnim, gdy kursują jako linie specjalne. Większość z nich odeszła już jednak do lamusa, dlatego warto sobie przypomnieć jak wyglądały autobusy, którymi bydgoszczanie przez lata jeździli do pracy.

122N Tramicus
Obecnie po Bydgoszczy jeżdżą już tylko niskopodłogowe autobusy, z których spora część jest wyposażona w klimatyzację oraz wi-fi. Sporo zmieniło się również w komunikacji tramwajów. Przed trzema laty powstała długo wyczekiwana trasa tramwajowa do Fordonu. Miasto sukcesywnie dokupuje również nowoczesne pojazdy typu Swing. I mimo że aż 29 tramwajów to pojazdy niskopodłogowe, to jednak zdecydowana większość taboru nad Brdą nadal stanowią stare Konstale.
Jednak jeszcze kilkanaście lat temu po Bydgoszczy jeździły same wysokopodłogowe autobusy i tramwaje. Część z tych pojazdów nadal można spotkać na ulicach naszego miasta w okresie letnim, gdy kursują jako linie specjalne. Większość z nich odeszła już jednak do lamusa, dlatego warto sobie przypomnieć jak wyglądały autobusy, którymi bydgoszczanie przez lata jeździli do pracy.

Mercedes-Benz O345G Conecto LF
Obecnie po Bydgoszczy jeżdżą już tylko niskopodłogowe autobusy, z których spora część jest wyposażona w klimatyzację oraz wi-fi. Sporo zmieniło się również w komunikacji tramwajów. Przed trzema laty powstała długo wyczekiwana trasa tramwajowa do Fordonu. Miasto sukcesywnie dokupuje również nowoczesne pojazdy typu Swing. I mimo że aż 29 tramwajów to pojazdy niskopodłogowe, to jednak zdecydowana większość taboru nad Brdą nadal stanowią stare Konstale.
Jednak jeszcze kilkanaście lat temu po Bydgoszczy jeździły same wysokopodłogowe autobusy i tramwaje. Część z tych pojazdów nadal można spotkać na ulicach naszego miasta w okresie letnim, gdy kursują jako linie specjalne. Większość z nich odeszła już jednak do lamusa, dlatego warto sobie przypomnieć jak wyglądały autobusy, którymi bydgoszczanie przez lata jeździli do pracy.