Teleplatforma Pierwszego Kontaktu działa. Gdzie dzwonić po pomoc medyczną, jak przebiega rozmowa?

Mikołaj Romanowski
Mikołaj Romanowski
Jak korzystać z Teleplatformy Pierwszego Kontaktu? Jak wygląda rozmowa? Zobacz w podpisach zdjęć naszej galerii. Kliknij strzałkę obok zdjęcia lub przesuń je gestem >>>pixabay
Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Teleplatformę Pierwszego Kontaktu (TPK). Dzwoniąc pod bezpłatny numer TPK – 800 137 200 – otrzymasz niezbędną pomoc medyczną poza godzinami pracy lekarzy rodzinnych, w weekendy oraz święta.

Zobacz wideo: Rozbudowa szpitala Biziela w Bydgoszczy

Teleplatformę Pierwszego Kontaktu Obsługuje połączenia w języku polskim oraz w kilku językach obcych: angielskim, rosyjskim i ukraińskim. Ze zdalnej konsultacji z pielęgniarką, położną lub lekarzem mogą korzystać także pacjenci niesłyszący. Specjalnie z myślą o nich, teleplatforma oferuje udzielanie porad przez wideoczat, a komunikacja odbywa się w języku migowym, przy wsparciu tłumacza Polskiego Języka Migowego.

Jak korzystać z teleplatformy? Jak wygląda rozmowa? Zobacz w poniższej galerii

To może Cię zainteresować

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

M
Monika Wolska

-Witajcie panowie-, mam na imie Monika. Chętnie poznam normalnego faceta. Nie szukam sponsora, nie interesuje mnie jakie masz zarobki, samochód itp. Przede wszystkim cenię kulturę osobistą i poczucie humoru, wygląd dla mnie to sprawa drugorzędna. Zainteresowanych panów zapraszam do kontaktu najlepiej na moim profilu gdzie zobaczysz moje prywatne zdjęcia na moim profilu: www.cutt.ly/monika89

Dodaj ogłoszenie