Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Telefon jak marzenie - nigdy niespełnione

Wojciech Mąka
Wojciech Mąka
Atrakcyjne oferty kuszą nas niemal na każdym kroku
Atrakcyjne oferty kuszą nas niemal na każdym kroku Dariusz Bloch
Umowa, której nie można wypowiedzieć przez dwa lata i telefon internetowy, przez który nie można rozmawiać... Każdy rzecznik konsumentów potwierdzi, że mnożą się przypadki usług, które nie działają, choć trzeba za nie naprawdę słono płacić.

[break]
Pani Barbara M. z Solca Kujawskiego skusiła się na ofertę Orange - w lipcu kupiła cały pakiet usług: telewizję, internet i telefon internetowy. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie to, że telefon nie działał...

- Zlikwidowałam swój stary analogowy aparat licząc, że jakość usług będzie lepsza - nic z tego - opowiada. - Przed upływem 14 dni chciałam wypowiedzieć umowę, ale okazało się to niemożliwe, bo zawarłam ją nie na odległość, ale w salonie sprzedaży.

Czytelniczka składała w sumie cztery reklamacje. - Uznawano je tylko częściowo, tłumacząc się, że kiedy monter do mnie przychodził, nikogo nie było w domu... Przecież nie mam obowiązku siedzieć w mieszkaniu - mówi. - Powiadomiłam o tej sprawie Urząd Komunikacji Elektronicznej. Uzyskałam odpowiedź, że w kraju nie zawsze są warunki techniczne do tego, żeby telefon internetowy działał...

- Stanowisko UKE to nieporozumienie, oznaczałoby ono, że w Solcu nie ma też Internetu. Warunki techniczne na pewno są dobre - zapewnia Maria Piechocka, rzecznik Orange.

Rzecznicy praw konsumenta przyznają, że podobnych jak ta spraw jest coraz więcej.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!