Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Tak reklamuje się Poczta Polska. Reklama jak powrót do lat 90. XX wieku [WIDEO i OPINIE INTERNAUTÓW]

online
W sieci pojawił się nowy spot reklamowy Poczty Polskiej. Reklama wywołała masę negatywnych komentarzy w sieci...

Poczta Polska informuje: "Od 29 marca 2019 roku ruszyła kampania reklamowa Poczty Polskiej dot. towarów handlowych. W komunikacji główny nacisk położony został na kategorie towarów handlowych dostępnych w placówkach pocztowych czyli na gry i zabawki, upominki i książki oraz słodycze. Główny przekaz reklamowy koncentruje się na możliwości zakupu towarów handlowych na najbliższej poczcie „Na każdą okazję. Przy okazji. Dla najbliższych.”

Zobaczcie, jak reklamuje się Poczta Polska:

ZOBACZ RÓWNIEŻ


Oto niektóre komentarze internautów (pisownia oryginalna, komentarze zamieszczone pod postem z załączonym filmikiem na fanpejdżu Grafik płakał jak projektował). Opinie nie są stanowiskiem redakcji
:

  • Rachuneczki, cukiereczki, pinionżki, kryminalik dla mężusia... W sumie - o co kruszyć kopie, ta reklama DOKŁADNIE oddaje klimat, klientelę i zakres usług PP - tak właśnie jej zarząd wyobraża sobie swoich klientów: jako niewykształconych, prostych ludzi, zadowalających się drogim badziewiem, i stojących w kolejkach przed jedynym czynnym okienkiem nie po to, by nadać list czy odebrać paczkę, ale by nabyć tu artykuły pierwszej potrzeby typu haftowane ręczniki, przedrożone zabawki dla dzieci, okolicznościowe świeczki i zakonne książki kucharskie. Wszystko tu jest. Poza ładnymi znaczkami, estetycznymi kartkami świątecznymi i przesyłkami dochodzącymi na czas. ~pani Magdalena
  • Poczta Polska - tracimy klientów, bo nie dostarczamy przesyłek na czas, więc wprowadzimy sprzedaż czekoladek i podniesiemy ceny usług. ~pani Monika
  • Jak prezentacja gimnazjalisty. Ciekawe, która profesjonalna firma podjęła się realizacji tak wyszukanej formy? ~pani Magda
  • na to idą moje pieniądze?! Żeby przynieść do domu paczkę to za drogo dla Was, ale wydawać siano na reklamy (i to jeszcze nie usługi, a idiotycznego sklepiku na poczcie). ŻENADA ~pan Krzysztof
  • No nie wiem, gdyby dodać tu artefakty VHS, można by to przepchnąć jako całkiem uroczą stylizację na lata 90-te... ~pan Mateusz
  • Dlatego znaczek na list poszybował z 2,60 na 3,30 zł ? ~pan Marek
  • Ciekawe ile ktoś za to przytulił i czyim jest krewnym.. ~pan Artur

Polub nas na Facebooku

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo