
Social Media Ads Specialist
Oferta pracy w pełni zdalnej wystawiona przez Robimy Social Media dla Social Media Ads Specialist.
Wymagania to m.in.:
- Posiadasz minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku i w prowadzeniu wielu różnorodnych kampanii reklamowych na Facebooku (warunek konieczny).
- Ogarniasz inne systemy reklamowe: LinkedIn, Twitter, Tik Tok, Pinterest, Reddit (mile widziane).
- Znasz Business Managera FB jak własną kieszeń, a Asana, Slack oraz Google Docs to Twoje naturalne środowisko pracy.
- Swobodnie poruszasz się w Google Analitycs i potrafisz wrzucić pixel przez Google Tag Manager na stronę.
Szczegóły oferty:PRACA

Specjalista ds. marketingu afiliacyjnego
Praca w systemie hybrydowym dla Lubimyczytać.pl Sp. z o.o.
Wymagania? Między innymi:
- doskonała znajomość mechanizmów i zasad marketingu afiliacyjnego,
- minimum 2 lata doświadczenia w pracy z sieciami afiliacyjnymi/partnerskimi,
- doświadczenie w pracy z takimi narzędziami jak: Google Analytics, różne panele afiliacyjne,
- wysokie umiejętności analityczne.
Szczegóły w ofercie:PRACA