
Dyrektor sprzedaży e-commerce
Dyrektor sprzedaży e-commerce jest poszukiwany przez EUROELECTRONICS.EU. Praca elastyczna: stacjonarna lub hybrydowa.
Wymagania?
- Wykształcenie wyższe;
- Dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy lub udokumentowane osiągnięcia w sprzedaży i analizie rynku e-commerce Polska/Europa/USA;
- Udokumentowana znajomość platform sprzedażowych w Polska/Europa/USA - Amazon, eBay, inne.
Szczegóły oferty: PRACA

Digital Account Executive
Praca, w pełni zdalna dla Focus Agency Sp. z o.o., w której będziesz zajmować się m.in.:
- planowaniem i organizacją pracy zespołu,
- ustalaniem harmonogramu i priorytetyzacją prac,
- stałym kontaktem z klientem,
- organizacją spotkań wewnętrznych,
- kontrolą pracy własnej i zespołu (akceptacja z klientem działań),
- tworzeniem strategii związanych z SoMe.
Szczegóły oferty:PRACA

Manager ds. e-commerce
Spółka CASBEG doradza zarządom firm. Tworzy zespół konsultantów, który od stycznia 2018 roku doradza zarządom spółek B2B i e-commerce w sprzedaży, marketingu oraz obsłudze klienta. Teraz poszukują managera e-commerce.
Jest to praca dla Ciebie, jeśli spełniasz wymagania. Oto niektóre z nich:
- masz min. 5 lat doświadczenia w e-commerce LUB w pracy ze sklepami internetowymi na stanowisku performance marketingowym w agencji
- doskonale znasz i potrafisz się posługiwać Google Analytics, FB Ads, Google Ads, LinkedIn Ads, Keyword Planner, Ads Manager, Audience Insights, Google Tag Manager, Google Merchant Center
- masz na koncie sukcesy w realizacji celów biznesowych i chcesz pochwalić się prowadzonymi przez Ciebie kampaniami marketingowymi opierając się o ich wyniki
- potrafisz swobodnie się komunikować w języku angielskim, a Twój poziom to min. B2
- znasz platformy e-commerce (Prestashop, Shoper, Magento, Shoplo etc.) i potrafisz doradzić klientowi, która będzie optymalnym wyborem dla jego biznesu.
Szczegóły oferty:PRACA

Content Marketing Specialist – Marketing Team
Content Marketing Specialist ze znajomością języka angielskiego jest potrzebny w firmie AVSystem, która zajmuje się opracowywaniem platform zarządzania urządzeniami i IoT dla ponad 100 dużych firm na całym świecie.
Zadania na stanowisku:
- Tworzenie treści dla różnych materiałów pomocniczych związanych z produktami, takich jak posty na blogu, broszury, e-maile, strony docelowe i nie tylko.
- zarządzanie całym procesem tworzenia treści – od konceptu i gromadzenia danych wejściowych, przez pisanie i poprawki, po opiekę nad procesem publikacji.
Szczegóły oferty:PRACA