Trwają przygotowania do rozpoczęcia budowy pasażu przy ulicy Lubostrońskiej. Niedługo otwarty zostanie też sklep na Kossaka.
<!** Image 3 align=none alt="Image 195561" sub="Jedna z pierwszych Czerwonych Torebek w regionie powstanie przy ulicy Lubostrońskiej. Fot.: Tomasz CZACHOROWSKI">
- Otwarcie pasażu przy ul. Kossaka jest wstępnie zaplanowane na czwarty kwartał 2012 roku. Obecnie trwa też finalizowanie formalności związanych z przygotowaniem do budowy nowego obiektu przy ul. Lubostrońskiej. To jedyne inwestycje Czerwonej Torebki w Bydgoszczy. W województwie kujawsko-pomorskim spółka planuje ponadto inwestycję w Mogilnie. Wkrótce zacznie się budowa obiektu, którego zakończenie planowane jest na koniec tego roku - mówi Lidia Mączyńska, rzeczniczka spółki.
<!** reklama>
Pasaż na Czyżkówku
Pasaże Czerwona Torebka to jednokondygnacyjne obiekty przygotowane pod wynajem powierzchni handlowej. Podzielone są one na moduły o powierzchni 60 metrów kwadratowych, do których prowadzą oddzielne wejścia z parkingu. Pasaż, który powstanie na Czyżkówku, znajdzie się w bezpośrednim sąsiedztwie Polo Marketu. Składać się będzie z ośmiu modułów, a na przylegającym terenie powstaną miejsca parkingowe dla 25 aut. W obiekcie znajdą się zarówno sklepy ogólnopolskich marek, jak i regionalnych przedsiębiorców.
Sieć się rozwija
Pasaż powstający już na skrzyżowaniu ulic Kossaka i Solskiego zajmować będzie powierzchnię przeszło 900 metrów kwadratowych i składać się z 15 modułów. Na parkingu znajdzie się miejsce dla 45 samochodów. Obiekt w Mogilnie składać się będzie z 13 modułów i pomieści na parkingu 43 auta.
Będą to trzy pierwsze Czerwone Torebki w naszym województwie. Sieć pasaży działa już w Białogardzie, Bytomiu, Czerwionce, Dębicy, Kutnie, Malborku, Niemodlinie, Nowej Soli, Opolu, Ostrowie Wielkopolskim, Sianowie, Słupcy, Słupsku, Świebodzicach, Szczecinie, Tomaszowie Mazowieckim i Żorach. Spółka zakłada, że w ciągu 10 lat na terenie kraju powstanie do 2000 takich obiektów. Docelowo planuje się budowę 4500 pasaży.
- Nasz nowy produkt jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój rynku i zmieniające się potrzeby sieci handlowo-usługowych. Dobrze wpisuje się w potrzeby miast powiatowych, w których wciąż jest popyt na takie powierzchnie handlowe - twierdzą przedstawiciele firmy.
