Do końca roku najwięksi przedsiębiorcy z naszego miasta i firmy zatrudniające wielu bydgoszczan promować się będą na miejskich billboardach.
<!** Image 3 align=none alt="Image 220304" sub="Pesa to obok Cukierni Sowa jedna z pierwszych firm, która będzie się promować wspólnie z władzami Bydgoszczy (Fot.: Tymon Markowski/archiwum)">
- Na terenie Bydgoszczy mamy wiele firm, które osiągają sukcesy, o których nieraz nie zdajemy sobie sprawy. Chcemy budować wizerunek naszego miasta jako miejsca przyjaznego biznesowi, dlatego przygotowaliśmy kampanię, w ramach której będziemy promować naszych przedsiębiorców na głównych szlakach transportowych - na konferencji zapowiedział prezydent Rafał Bruski.
<!** reklama>
Co dwa tygodnie - zmiana
W ramach akcji „1+1 = 3” ratusz udostępni lokalnym przedsiębiorcom swoje billboardy. Plakaty opatrzone logo miasta oraz nazwami wybranych firm uzupełni hasło „Razem możemy więcej”. Ekspozycja billboardów zmieniać się będzie co dwa tygodnie. W każdym cyklu prezentowana będzie charakterystyka dwóch partnerów, z którymi miasto podpisało umowę. Na pierwszy ogień pójdą Pojazdy Szynowe PESA SA oraz Cukiernia Sowa.
Plusy dla firm, plusy dla miasta
- Tworzenie lokalnej tożsamości jest bardzo istotne, a hasło kampanii zobowiązuje nie tylko miasto do współpracy z nami, ale i nas do współpracy z miastem. Chcemy rozpowszechnić markę, by z czasem pojawiły się wymierne efekty, nie tylko dla nas, ale i dla miasta - mówi Tomasz Zaboklicki, prezes bydgoskiej Pesy.
W dalszej kolejności na miejskich billboardach zaprezentują się firmy Unilever Polska, Neupack Polska, Jabil Global Services, Tyco Electronics, IMS Polska, SDL Bydgoszcz, Alcatel-Lucent, Frosta, Abramczyk, Asseco i Atos IT Services.
- Każdy z tych partnerów należy do najbardziej rozpoznawalnych firm, które mają u nas swoje siedziby i robią wiele dla naszego miasta. To u nas powstaje wiele części do samochodów i telefonów, programy komputerowe, a także, o czym mało kto wie, co trzecie opakowanie papierowe w Europie - tłumaczy to zestawienie prezydent Bruski.
Sprawdzą, czy to działa
Kampania billboardowa w całości zostanie sfinansowana z budżetu miasta i potrwa do końca roku. Do tego czasu logotypy partnerów akcji widnieć będą na dwudziestu nośnikach znajdujących się w dwunastu punktach. Zobaczyć je będzie można, m.in., na rondzie Skrzetuskim, ul. Szubińskiej, ul. Grunwaldzkiej, koło lotniska, na alei Jana Pawła II, ul. Fordońskiej, ul. Wyszyńskiego i w Myślęcinku. Pierwsze z nich rozwieszone zostały już w poniedziałek.
- Wraz z przedsiębiorcami będziemy badać, jak obecność billboardów w tych miejscach wpłynie na budowanie marki naszego miasta. Jeżeli wypadnie to pozytywnie, pomyślimy o szerszej kampanii na drogach regionu, a może i kraju - zapowiada prezydent.
Jakie marki na to zasługują?
Równolegle z kampanią na ulicach ruszyła też kampania internetowa. Informacje na temat akcji oraz poszczególnych firm znaleźć można na stronie www.bydgoszcz.pl w zakładce „1plus1”.
Przy okazji zachęcamy naszych Czytelników do wskazywania w komentarzach marek, które - ich zdaniem - najbardziej pomagają promować nasze miasto. Obecność jakich firm zmieniła wizerunek naszego miasta? Z kogo możemy być dumni, a z kogo niekoniecznie?
