
10. Sandecja Nowy Sącz
Przychody w 2018 roku: 4,73 mln zł
Miejsce w lidze: 4.
Średnia frekwencja: 1644
Źródła przychodów: komercyjne niepubliczne, z transmisji i premii krajowych oraz pozostałe były na zbliżonym poziomie i każde z nich stanowi około 30% wszystkich przychodów (łącznie 84%). Klub jako jedyny uzyskał przychody z transmisji i premii za wyniki sportowe zagraniczne w wysokości 474 tys. złotych (10%). Klub zajął 13. miejsce pod względem przychodów z transferów. Sandecja Nowy Sącz osiągnęła w sezonie 2018/2019 dziewiątą średnią frekwencję w lidze na poziomie 1 644 kibiców na mecz.

9. Stal Mielec
Przychody w 2018 roku: 5,19 mln zł
Miejsce w lidze: 3.
Średnia frekwencja: 3162
Klub z Mielca zwiększył swoje przychody w stosunku do roku 2017 o około 20%. Ponad połowę przychodów stanowią przychody komercyjne niepubliczne – 54%. Drugim największym źródłem przychodów dla klubu była sprzedaż biletów i pozostałe wpływy z dnia meczu, które wyniosły 591 tys. zł. Przychody komercyjne od miasta stanowią trzecią pozycję wpływów (11%), tym samym łączne przychody komercyjne odpowiadają za 80% całości. Pozostałe poszczególne źródła nie przekraczają 10% łącznych przychodów. Klub zajął 4. miejsce pod względem przychodów z transferów (258 tys. zł).
Stal Mielec osiągnęła w sezonie 2018/2019 trzecią średnią frekwencję w lidze na poziomie 3 162 kibiców, co oznacza spadek o 10%.

8. ŁKS Łódź
Przychody w 2018 roku: 5,36 mln zł
Miejsce w lidze: 2. (awans)
Średnia frekwencja: 4556
Największą częścią przychodów klubu były przychody z dotacji, które wyniosły 1,8 mln zł (34%). Drugim źródłem, uzyskanym dzięki najwyższej odnotowanej średniej frekwencji w wysokości 4 556 kibiców na mecz, były przychody z tytułu dnia meczu - 1,1 mln zł (21%). Dobry wynik jest efektem sprzedaży biletów, karnetów, lóż VIP oraz cateringu na stadionie. Kolejnym strumieniem pod względem wielkości jest przychód z komercyjnych źródeł, które podobnie jak wpływy z dnia meczu wyniosły 1,1 mln (21%).

7. Chojniczanka Chojnice
Przychody w 2018 roku: 5,36 mln zł
Miejsce w lidze: 10.
Średnia frekwencja: 1407
Chojniczanka praktycznie podwoiła swoje przychody w stosunku do roku 2017. Zdecydowanie największy przychód stanowią przychody komercyjnie – 84%. W ramach przychodów komercyjnych 747 tys.zł to dotacje. Pozostałe poszczególne źródła stanowiły jednostkowo 10% lub mniej całości. Klub nie posiada jednego, głównego sponsora, ale może liczyć na wsparcie około 130 partnerów biznesowych. Pod względem przychodów z transferów. zajął 5 miejsce.
MKS Chojniczanka osiągnęła w sezonie 2018/2019 średnią frekwencję na poziomie 1 407 kibiców, co oznacza spadek o 8% w stosunku do poprzedniego sezonu.