
14. GKS Jastrzębie
Przychody w 2018 roku: 3,75 mln zł
Miejsce w lidze: 5.
Średnia frekwencja: 2040
Podobnie jak w przypadku większości klubów Fortuna 1 Ligi zdecydowaną większość przychodów jastrzębian stanowią przychody komercyjne, blisko 80% całości. Głównymi partnerami biznesowymi Jastrzębia jest miasto oraz Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Klub może liczyć na wsparcie około 40 partnerów biznesowych. Drugim, pod względem wielkości kwoty źródłem przychodów GKS-u był dzień meczu, na którym klub zarobił blisko pół miliona złotych. Ma to związek z dobrą frekwencją na domowych meczach w Jastrzębiu, która średnio wyniosła 2 040 widzów na mecz w sezonie 2018/2019. Przychody z transmisji stanowią natomiast 10% łącznych przychodów klubu.

13. Puszcza Niepołomice
Przychody w 2018 roku: 3,86 mln zł
Miejsce w lidze: 9.
Średnia frekwencja: 775
Większość przychodów klubu stanowią przychody komercyjne, które w 2018 roku wyniosły ponad 2 mln zł (56% wszystkich przychodów). Ponad półtora miliona zł klub zarobił z tytułu wpływów z transmisji i premii za udział w rozgrywkach (w tym Pro Junior System). Najmniejszą częścią przychodów były wpływy uzyskane w dniu meczu, niespełna 2% całości. Wpływ na niskie przychody, m.in. ze sprzedaży biletów, miała niska frekwencja na meczach domowych w Niepołomicach, która w sezonie 2018/2019 wyniosła średnio 775 widzów na mecz. Jest to wynik niemal niezmieniony w stosunku do sezonu wcześniejszego.

12. Stomil Olsztyn
Przychody w 2018 roku: 3,88 mln zł
Miejsce w lidze: 11.
Średnia frekwencja: 1997
W 2018 roku drużyna z Warmii uzyskała przychody na poziomie 3,9 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 1 mln zł w porównaniu do roku poprzedniego.
Największymi kategoriami generującymi przychody klubu są przychody z tytułu programu Pro Junior System (41%) oraz komercyjne (44%). Stomil Olsztyn w 2018 roku dał najwięcej szans młodym piłkarzom, aby pokazać swoje umiejętności na boisku, czego efektem była premia od Polskiego Związku Piłki Nożnej w wysokości 1,6 mln zł. Zgodnie z metodą tworzenia raportu kwota z tytułu programu PJS ujęta została w źródle przychodów z transmisji i premii za udział w rozgrywkach. Pozostałe strumienie przychodowe stanowią 5% lub mniej wszystkich przychodów. Klub zajął 9 miejsce pod względem przychodów z transferów.
Stomil Olsztyn osiągnął w sezonie 2018/2019 ósmą średnią frekwencję w lidze na poziomie 1 997 kibiców. W porównaniu do roku ubiegłego odnotowano spadek oglądających mecz o 385 osób tj. 16%.

11. Bytovia Bytów
Przychody w 2018 roku: 4,60 mln zł
Miejsce w lidze: 16. (spadek)
Średnia frekwencja: 648
W 2018 roku klub z Bytowa uzyskał przychody na poziomie 4,6 mln zł, co oznacza spadek sumy przychodów o około 2,1 mln zł w porównaniu do roku poprzedniego.
21 maja 2018 roku ówczesny główny sponsor Drutex wypowiedział umowę sponsoringową po ponad 15 latach współpracy z klubem. MKS Bytovia Bytów zmieniła politykę finansową i nie posiada już jednego głównego sponsora, tylko więcej firm wspierających drużynę mniejszymi środkami finansowymi. Zdecydowanie największą kategorią generującą przychody klubu są przychody komercyjne, które stanowią 89% całości. Około 10% przychodów uzyskuje klub z transmisji i premii krajowych.
Bytovia Bytów osiągnęła w sezonie 2018/2019 przedostatnią średnią frekwencję w lidze na poziomie 648 kibiców na mecz, co jest wzrostem o 5% w stosunku do wcześniejszego sezonu.