https://expressbydgoski.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Prawie milion złotych za Ferrari

samar.pl, interia.pl
W Warszawie funkcjonuje jedyny w kraju salon Ferrari. Jakie modele mogą kupić klienci odwiedzający tę ekskluzywną siedzibę włoskiego koncernu?

W Warszawie funkcjonuje jedyny w kraju salon Ferrari. Jakie modele mogą kupić klienci odwiedzający tę ekskluzywną siedzibę włoskiego koncernu?

<!** Image 2 align=none alt="Image 177657" sub="Ferrari 458 spider napędzany jest silnikiem o pojemności 4,5 l i przyspiesza do 100 km/godz w zaledwie 3,5 s oraz może osiągnąć 320 km/h / Fot. Ferrari">Podobnie, jak klienci na całym świecie, Polacy mogą wybierać spośród modeli aktualnie oferowanych przez producenta z Maranello. Jednak kwota, jaką trzeba na to auto wydać, delikatnie mówiąc, jest dość wysoka. Oto cennik (kwoty w euro) modeli Ferrari:

<!** reklama>California DTC 2






10 700;
458 Italia DTC 237 200;
599 GTB Fiorano 301 200;
599 GTB F1 Fiorano 310 000;
612 Scaglietti F1 326 200;

Wszystkie modele marki Ferrari objęte są trzyletnią gwarancją. Jednak wybór jednego z nich to dopiero początek przyjemności wyboru samochodu. Potencjalni kupcy mogą dowolnie skonfigurować auta, wybierając każdy szczegół.

Ferrari na nadchodzący salon we we Frankfurcie przygotowali premierę kolejnego modelu - 458 spider.

Samochód jest napędzany silnikiem V8 o pojemności 4,5 l i mocy 570 KM oraz momencie obrotowym 540 Nm. Napęd przekazywany jest za pośrednictwem siedmiostopniowej, zautomatyzowanej skrzyni biegów na koła tylne. Samochód przyspiesza do 100 km/godzinę w zaledwie 3,5 s oraz może osiągnąć prędkość 320 km/godzinę.

Ferrari 458 spider wyposażono w aluminiowy sztywny dach. Co ciekawe, takie rozwiązanie okazuje się lżejsze od tradycyjnego rozwiązania z miękkim dachem z płótna i to aż o 25 kg. Co ważne, dachu nie trzeba zostawiać w garażu. Jego składanie i rozkładanie odbywa się automatycznie, a cała operacja zajmuje zaledwie 14 sekund.

Na razie Ferrari nie ujawniło na razie zdjęć innych, niż przedstawiające auto bez dachu. Wiadomo jedynie, że mieści on się za kokpitem, a nad przedziałem silnikowym.

Spider waży 1430 kg, a więc o 50 kg więcej niż coupe. Oznacza to, że na 1 KM przypada 2,51 kg masy. Co ważne, Ferrari twierdzi, że sztywność nadwozia kabrioletu nie uległa osłabieniu w stosunku do coupe.

Inżynierowie Ferrari poświęcili dużo uwagi opływowi powietrza wokół głów pasażerów. Specjalne owiewki mają za zadanie tak go zoptymalizować, że nawet przy 200 km/h ma istnieć możliwość normalnej rozmowy.(samar.pl, interia.pl)

Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski