Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Pan Tomasz skarży się na trudności przy rejestracji w biurze meldunkowym w Bydgoszczy

Marta Mikołajska
30.01.2018 bydgoszcz jezuicka 15 urzad miasta wydzial podatkow i oplat lokalnych kolejka .fot: wojciech arkuszewicz/polskapress
30.01.2018 bydgoszcz jezuicka 15 urzad miasta wydzial podatkow i oplat lokalnych kolejka .fot: wojciech arkuszewicz/polskapress Arkadiusz Wojtasiewicz
Skontaktował się z nami Czytelnik z prośbą o interwencję. Sprawa dotyczy problemu z ustaleniem adresu zameldowania. Jak mówi pan Tomasz, do biura meldunkowego przy ul. Jezuickiej usiłował dodzwonić się w ubiegłym tygodniu. Przez trzy dni – bezskutecznie. Po przyjściu na miejsce z kolei usłyszał, że przed przyjściem powinien... skontaktować się z biurem telefonicznie.

- Sprawę musiałem załatwić możliwie najszybciej, więc w piątek, po trzech dniach nieudanych prób kontaktu telefonicznego, podjechałem do biura meldunkowego. Zapytałem jednego klienta, który czekał na swoją kolej, czy mógłby przepuścić mnie w kolejce, a kiedy się zgodził, próbowałem wyjaśnić sprawę w biurze. Pracownice zbyły mnie, mówiąc, że na termin spotkania trzeba się rejestrować telefonicznie – opowiada pan Tomasz. Dodaje, że jedna z pracownic poleciła mu wyjść i zadzwonić ponownie, jednak także wtedy telefonu nikt nie odbierał.

- Zdenerwowałem się, bo przecież ile można… Wszedłem do środka raz jeszcze, domagając się, żeby ktoś wreszcie albo umówił mnie na konkretny termin, albo załatwił sprawę, a reakcję pań nagrałem. Ale i tym nic nie wskórałem – denerwuje się nasz Czytelnik. Jak dodaje, do biura dodzwonić udało mu się dopiero po weekendzie. Zaproponowano mu załatwienie sprawy mailowo.
- Wolałem zrobić to osobiście. Teraz już po wszystkim, ale niesmak pozostał. I nie można było tak od razu? - zastanawia się pan Tomasz.

O komentarz w tej sprawie poprosiliśmy Martę Stachowiak, rzeczniczkę prezydenta Bydgoszczy.

Jak mówi, z informacji, które uzyskała, wynika, że bydgoszczanin próbował wymusić przyjęcie poza kolejnością. Nie chciał słyszeć o możliwości załatwienia sprawy online, a jego zachowanie nie było stosowne. - Prosimy o wcześniejszy telefon do biura meldunkowego, żeby się umówić, po to, by uniknąć gromadzenia się dużej liczby mieszkańców w jednym miejscu. Zdarza się, że telefon jest zajęty, nie mieliśmy jednak skarg, że nie sposób się dodzwonić – podkreśla Marta Stachowiak .

Przypomina także, iż od 20 maja czynne są też punkty biura znajdujące się w Zielonych Arkadach i w Fordonie (ul. Ppor. Emilii Gierczak 6). - Prosimy osoby, które chciałyby załatwić w urzędzie sprawę, o wcześniejszy telefon. Pozwoli to uniknąć kolejek - dodaje rzeczniczka.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera