
Nowy Peugeot 408 uzupełnia ofertę marki w bardzo strategicznym segmencie C tzw. samochodów kompaktowych. Dzięki sukcesom SUV-ów 3008 i 5008 oraz trzech generacji 308 hatchback i 308 SW, Peugeot stał się w ciągu ostatnich lat jednym z wiodących producentów modeli z tego segmentu. Model 408 uzupełnił ofertę marki, a dzięki unikatowej sylwetce fastback, zapewne będzie się plasował wśród topowych modeli samochodów kompaktowych.

Nowy Peugeot 408 uzupełnia ofertę marki w bardzo strategicznym segmencie C tzw. samochodów kompaktowych. Dzięki sukcesom SUV-ów 3008 i 5008 oraz trzech generacji 308 hatchback i 308 SW, Peugeot stał się w ciągu ostatnich lat jednym z wiodących producentów modeli z tego segmentu. Model 408 uzupełnił ofertę marki, a dzięki unikatowej sylwetce fastback, zapewne będzie się plasował wśród topowych modeli samochodów kompaktowych.

Nowy Peugeot 408 uzupełnia ofertę marki w bardzo strategicznym segmencie C tzw. samochodów kompaktowych. Dzięki sukcesom SUV-ów 3008 i 5008 oraz trzech generacji 308 hatchback i 308 SW, Peugeot stał się w ciągu ostatnich lat jednym z wiodących producentów modeli z tego segmentu. Model 408 uzupełnił ofertę marki, a dzięki unikatowej sylwetce fastback, zapewne będzie się plasował wśród topowych modeli samochodów kompaktowych.

Nowy Peugeot 408 uzupełnia ofertę marki w bardzo strategicznym segmencie C tzw. samochodów kompaktowych. Dzięki sukcesom SUV-ów 3008 i 5008 oraz trzech generacji 308 hatchback i 308 SW, Peugeot stał się w ciągu ostatnich lat jednym z wiodących producentów modeli z tego segmentu. Model 408 uzupełnił ofertę marki, a dzięki unikatowej sylwetce fastback, zapewne będzie się plasował wśród topowych modeli samochodów kompaktowych.