Niemieckie i polskie media przedstawiają zdjęcia, opisy oraz filmy z Bydgoszczy - wszystko dzięki targom turystycznym ITB Berlin 2009.
<!** Image 2 align=right alt="Image 113862" sub="Miasto wyjechało za granicę - to nasz sposób na podbicie serc turystów Fot. Urząd Miasta Bydgoszczy">Fotografie Bydgoszczy znalazły się, między innymi, w gazecie „FVW Daily”, w wydawnictwie „Destination Polen” oraz na stronach internetowych www.messe-berlin.de i www.nightcams.de.
Promocja naszego miasta doceniona została również przez producentów programu „Kawa czy herbata?”. W tym roku na berlińskich targach zaprezentowaliśmy się naprawdę świetnie. Za granicę wyjechały słodycze Adama Sowy, miejskie gadżety, foldery, a także postacie znane z bydgoskich ulic - Marian Rejewski i Łuczniczka, w których role wcielili się aktorzy Teatru Pantonimy „Dar”.
<!** reklama>Berlińskie święto turystyki to impreza, która przyciąga 100 tysięcy fachowców i 70 tysięcy miłośników turystyki z całego świata.