W zabawie „Expressu Bydgoskiego”, która w takiej formule organizowana była po raz pierwszy, udział wzięło około 2000 Czytelników.
Najlepsi specjaliści
W kategorii „warsztat samochodowy” pierwsze miejsce zajął Auto Serwis s.c. Michał Sikorski, Sergiusz Płoszaj (ul. Fabryczna 21), który zdobył 30,31 proc. głosów. Na drugim miejscu znalazł się Zakład Handlowo-Usługowy AUTO-SPEC Paweł Dudek (osiedle Rzemieślnicze 10) - 24,88 proc. głosów, a na trzecim Automania Serwis Premio (ul. Fordońska 130) - 18,43 proc. głosów.
W kolejnej kategorii, „dealer samochodowy” zdecydowanie zwyciężyło P.W. UNI-CAR SA (Modrzewiowa 7). Na tę firmę oddano 55,56 procent głosów. Na drugim miejscu znalazła sp. z o.o. Dynamic Motors (ul. Fordońska 264) - 16,67 proc. głosów, a na trzecim MOTO-BUDREX (Grunwaldzka 291) - 14,81 proc. głosów.
Automyjnia samochodowa „Dzwonnik” (ul. Fordońska 30) okazała się natomiast zwycięzcą w kategorii „myjnia samochodowa” - uzyskała 44,83 procent głosów. Drugie miejsce w tej kategorii zajęła Ręczna Auto Myjnia Cool (ul. Kijowska 54) - 24,78 procent głosów, a na trzecim znalazła się Automyjnia PHU Sławomir Wytrykowski (ul. Moniuszki 8) - 12,93 proc. głosów.
Wśród najlepszych stacji benzynowych Czytelnicy docenili stacje Lotosu, które zajęły, i to zdecydowanie, dwa pierwsze miejsca. Zwyciężyła stacja paliw przy ulicy Żwirki i Wigury 45 - 53.06 proc. głosów, a tuż za nią znalazła się stacja tej sieci mieszcząca się przy ulicy Fordońskiej 32 - 42,35 proc. głosów. Trzecie miejsce w tej kategorii zajęła stacja paliw Shell (ul. Świętej Trójcy 34) - 3,41 proc. głosów.
Jak zadbać o klienta?
- Podstawą sukcesu i docenienia przez klientów są przede wszystkim kompetentni pracownicy, którzy muszą się znać na tym, co robią - podkreśla Mirosław Sołtyszewski, prezes zarządu P.W. UNI-CAR. - Klient nie nie chce rozmawiać z dyletantem. Trzeba mu zapewnić właściwą opiekę, i to zarówno jeżeli chodzi o sprzedaż, jak i o serwis - dodaje szef zwycięskiej firmy.
Auto Serwis Michał Sikorski, Sergiusz Płoszaj zajmuje się mechaniką, elektromechaniką i klimatyzacją. - Wszystkie naprawy muszą być wykonane solidnie. Warunkiem przyciągnięcia klientów są także przyzwoite ceny - mówią Michał Sikorski i Sergiusz Płoszaj.
W myjni „Dzwonnik” najważniejsze jest trzymanie się standardów. - Woda musi być podawana w określonej temperaturze i pod odpowiednim ciśnieniem. I najwyższej jakości chemia. Ważny jest też ostatni etap konserwacji samochodu, czyli nabłyszczanie, klienci często nie zwracają na to uwagi - mówi Mariusz Dzwonnik.
- Myślę, że klienci doceniają dostępność, życzliwość, dobrą obsługę. Jesteśmy osiedlową stacją, możemy dać niższą cenę - mówi z kolei kierownik stacji paliw Lotos przy Żwirki i Wigury. Menadżerem tej stacji jest Stefan Litewka.
Partnerem głównym naszego plebiscytu była spółka Fota, czołowy polski dystrybutor części zamiennych do aut osobowych, ciężarowych i dostawczych oraz sprzętu i narzędzi dla warsztatów. Wręczenie nagród odbyło się w restauracji Maestra. Słodki poczęstunek dla gości w postaci tortu ufundowała cukiernia Rem Marco.

Najlepszy Diler Samochodowy
Najlepsza Myjnia Samochodowa
Najlepsza Myjnia Samochodowa
Najlepsza Stacja Benzynowa
Najlepsza Stacja Benzynowa
Najlepszy Warsztat Samochodowy
Najlepszy Warsztat Samochodowy
Zobacz galerię: Motoryzacyjni Eksperci - wręczenie nagród w Bydgoszczy