
Uczniowie mogli przenieść się do świata wirtualnej nauki, zobaczyć najnowsze urządzenia, wśród nich były np. interaktywne tablety, interaktywna tablica oraz podłoga, kostki iMO-LEARN, okulary wirtualnej rzeczywistości oraz roboty do nauki programowania.

Uczniowie mogli przenieść się do świata wirtualnej nauki, zobaczyć najnowsze urządzenia, wśród nich były np. interaktywne tablety, interaktywna tablica oraz podłoga, kostki iMO-LEARN, okulary wirtualnej rzeczywistości oraz roboty do nauki programowania.

Uczniowie mogli przenieść się do świata wirtualnej nauki, zobaczyć najnowsze urządzenia, wśród nich były np. interaktywne tablety, interaktywna tablica oraz podłoga, kostki iMO-LEARN, okulary wirtualnej rzeczywistości oraz roboty do nauki programowania.

Uczniowie mogli przenieść się do świata wirtualnej nauki, zobaczyć najnowsze urządzenia, wśród nich były np. interaktywne tablety, interaktywna tablica oraz podłoga, kostki iMO-LEARN, okulary wirtualnej rzeczywistości oraz roboty do nauki programowania.