https://expressbydgoski.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

IV Charmsy Biznesu odbyły się pod hasłem "Dobrym być"

Masz budżet na marketing, promocję, modernizację, a teraz najwyższy czas pomyśleń o budżecie na bycie dobrym specjalistą i bycie dobrą firmą.

Justyna Niebieszczańska i Joanna Czerska-Thomas, organizatorki IV Charmsów Biznesu, jednej z największych konferencji dla przedsiębiorczych kobiet w naszym regionie, zainspirowały uczestniczki i uczestników spotkania do spojrzenia na biznes jak na dobro każdego z nas i dobro lokalnych społeczności.

Wśród zaproszonych gości była Karolina Rasińska, z Polskiej Akcji Humanitarnej, która dzień wcześniej wróciła z misji w Sudanie. Uzmysłowiła, że do czynienia dobra trzeba się przygotować, aby nie tylko uczynić pozytywną zmianą, ale też, aby nie zaszkodzić innym. Partner w firmie doradczej Deloitte, Iwona Georgiew, jako międzynarodowy ekspert cen transferowych bardzo osobiście opowiadała o odwadze w docieraniu do siebie. Alex Barszczewski, konsultant biznesowy i mentor, dał do myślenia przeciwstawiając studia, wiedzę teoretyczną, umiejętnościom praktycznym, które definiują naszą pozycję w biznesie.

Wśród prelegentów z naszego regionu była Anna Urbańska, neurocoach i Master Trener Structogram, prowadząca swój biznes w Grudziądzu od ponad 15 lat, udowadniała, że wiedza o mózgu przekłada się na efekty w biznesie. Serca wszystkich podbiła swoim wystąpieniem Izabella Szolginia, Dyrektor Schroniska dla Zwierząt w Bydgoszczy. Jej opowieść o budowaniu schroniska była podsumowaniem Charmsów Biznesu 2015, których motto brzmiało: Dobrym być! Jej marzenie i cel zbudowania centrum edukacji humanitarnej w Bydgoszczy stał się wspólnym celem i był puenta tegorocznego spotkania.

Następne Charmsy Biznesu 7 października 2016 roku. Motyw przewodni: Sprzedawać. Z sercem.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski