https://expressbydgoski.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Informacje pod ręką w Centrum Onkologii

Sonia Gruszka
Koniec nieodebranych telefonów i godzin wyczekiwania w kolejce do rejestracji. Nowoczesne przedsięwzięcie Centrum Onkologii usprawni wyznaczanie terminów wizyt i oszczędzi czas pacjentów.

Koniec nieodebranych telefonów i godzin wyczekiwania w kolejce do rejestracji. Nowoczesne przedsięwzięcie Centrum Onkologii usprawni wyznaczanie terminów wizyt i oszczędzi czas pacjentów.

<!** Image 2 align=none alt="Image 170205" sub="Call center Centrum Onkologii rejestruje pacjentów i udziela informacji ">

Call center Centrum Onkologii funkcjonuje już od półtora miesiąca, a analizy wskazują, że tę drogę zapisów do specjalistów wybiera coraz więcej pacjentów. Na przełomie kwietnia i maja w holu głównym Centrum Onkologii (w miejscu obecnej recepcji) działać zacznie Biuro Obsługi Pacjenta. Pracownicy udzielą tam kompleksowych informacji o Centrum Onkologii, wydadzą wyniki badań i dokumentację medyczną oraz pomogą w przypadku kłopotów z rejestracją.

<!** reklama>

Poprawie przepływu informacji służy również nowy moduł strony internetowej Centrum Onkologii. Pod adresem www.centrumpacjenta.eu znaleźć można informacje dotyczące diagnostyki chorób nowotworowych, szczegółowe opisy badań i wskazówki, jak się do nich przygotować. Zamieszczono tam nagrania wideo, na których specjaliści centrum opowiadają o poszczególnych rodzajach badań. Dostępna jest tam też lista lekarzy pracujących w Centrum Onkologii.

Za pośrednictwem strony można wysłać także pytanie do pracowników call center, na które odpowiedzą w ciągu kilku godzin, mailowo lub telefonicznie.

- Z zebranych przez nas w ubiegłym roku opinii pacjentów wynika, że najwięcej problemów sprawiało dodzwonienie się do rejestracji. Rejestratorki musiały jednocześnie odbierać telefony i zapisywać osoby, które przyszły osobiście. Ankieta wskazała również na problem braku informacji w Internecie - mówi Katarzyna Klawińska-Knach, kierowniczka Działu Zarządzania i Marketingu Centrum Onkologii.

Nowy projekt zakładał utworzenie komórki call center, otwarcie Biura Obsługi Klienta, rozbudowę strony internetowej o moduł Centrum Pacjenta oraz redakcję czasopisma „Focus CO”, wydawanego trzy razy w roku. W czasopiśmie znajdziemy teksty o aktualnościach w centrum oraz wszystkie niezbędne informacje. - Pacjenci przyzwyczajeni byli do rejestrowania się pierwszego dnia miesiąca. Dziś nie ma takiej potrzeby, rejestrować można się przez cały miesiąc - informuje dyrektor Centrum Onkologii, Zbigniew Pawłowicz.

Call center działa od poniedziałku do piątku w godz. 7-22 pod numerem 52 374 31 10. Wszystkie połączenia są nagrywane, więc jeśli ktoś zadzwoni w nocy lub w dzień wolny, pracownik skontaktuje się z tą osobą. Gdy dział zaczął funkcjonować, w marcu odbierano średnio 398 połączeń dziennie. W kwietniu liczba ta wzrosła do 755.

- Odbieramy również wiadomości e-mail i faksy. Jeśli jedno stanowisko jest zajęte, połączenie zostanie przekierowane do drugiego. Czasem, by poinformować pacjenta szczegółowo musimy poprosić go o przesłanie historii choroby. Mamy również możliwość skonsultowania się z lekarzem - mówi Barbara Szymczak, rejestrator medyczny w call center Centrum Onkologii.

W planach rozwoju call center jest także wprowadzenie systemu potwierdzania wizyt, by uniknąć blokowania kolejek. Za pół roku na ścianie gmachu Centrum Onkologii zamontowany zostanie telebim, na którym wyświetlane będą aktualności, a także informacje.

Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski