Dzięki nowej aplikacji można wyobrazić sobie umiejscowienie nowego automatu na paczki w danej przestrzeni i zobaczyć, jak wybrany przez nas automat wyglądałby w rzeczywistości. Jest to możliwe dzięki możliwości doboru rozmiaru maszyny do danej przestrzeni.
Jak zgłosić miejsce pod automat paczkowy?
Konieczne jest wypełnienie formularza, dołączenie zdjęcia oraz wysłanie zgłoszenia z propozycją lokalizacji. Jeśli będzie to atrakcyjne miejsce pod względem biznesowym, Furgonetka zdecyduje się postawić automat paczkowy. Zainteresowani zainwestowaniem w automat mogą się zapoznać z parametrami i cenami maszyn w specjalnym katalogu dostępnym tutaj.
Automaty Furgonetka BOX mają pojawić się na rynku w pierwszej połowie 2022 roku.
– Do analizy potencjału lokalizacji wykorzystamy autorską technologię z zakresu location intelligence, opartą o nauczanie maszynowe. Rozwiązanie na bieżąco gromadzi i w sposób zautomatyzowany przetwarza terabajty danych mobilnych o rzeczywistym ruchu pieszym i samochodowym w dowolnym miejscu. Następnie będą one uzupełnione informacjami o budynkach, demografii i konkurencji, pochodzącymi z 15 baz - tłumaczy Hubert Guzera, CEO dataplace.ai.
Docelowo, Furgonetka planuje stworzyć sieć automatów do nadawania i odbioru przesyłek kurierskich. Właścicielem maszyny będzie mógł zostać każdy - zarówno osoby fizyczne, jak i spółdzielnie mieszkaniowe, sieci handlowe, czy także samorządy. Z automatów, po nawiązaniu współpracy z Furgonetką, będzie mógł korzystać każdy operator kurierski.
Rusza produkcja pierwszych automatów Furgonetki
Furgonetka podpisała już umowy z 8 firmami produkującymi maszyny i prowadzi rozmowy na temat współpracy z operatorami kurierskimi.
– Kolejnym obszarem, na który położyliśmy szczególny nacisk jest produkcja maszyn. Firmy, z którymi będziemy współpracowali spełniają wysokie, europejskie standardy, ponieważ zależy nam na stworzeniu automatów o możliwie jak najwyższej jakości. Podpisaliśmy już umowy z 8 producentami, jednak ciągle szukamy kolejnych partnerów. Ostatnią, jednak równie ważną, kwestią, której poświęciliśmy dużo uwagi jest współpraca z operatorami logistycznymi - podkreśla Rafał Agnieszczak, CEO Furgonetka.
Furgonetka istnieje na rynku od 2010 r. Oferuje usługi i technologię pozwalającą na nadawanie przesyłek.
