77 z 86
Kiedyś do testu każdego pickupa podchodziłem tak, jak do...
fot. Kamil Rogala

Ford Ranger 3.0 EcoBlue Turbo 240 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, wyposażenie i ceny

Kiedyś do testu każdego pickupa podchodziłem tak, jak do jazdy testowej autem dostawczym i/lub użytkowym. Nie spodziewałem się żadnych konkretnych emocji, a jedynie minimum wyposażenia, przeciętne prowadzenie, równie przeciętny komfort i praktycznie brak wspomnień. Z Fordem Rangerem, jak i innymi nowoczesnymi pickupami jest zupełnie inaczej. Komfort, rewelacyjne wyposażenie, zaskakująco dobre prowadzenie i przyjemny charakter – jeśli ktoś szuka takich cech i oczekuje dodatkowo auta do pracy, w tym modelu znajdzie praktycznie wszystko!

78 z 86
Czy silnik 3.0 EcoBlue Turbo sprawdza się w tak dużym aucie?...
fot. Kamil Rogala

Ford Ranger 3.0 EcoBlue Turbo 240 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, wyposażenie i ceny

Czy silnik 3.0 EcoBlue Turbo sprawdza się w tak dużym aucie? Przyznam, że podczas tygodniowego testu nigdy nie narzekałem na brak dynamiki czy wygórowane spalanie. Potężna jednostka V6 o pojemności 3 litrów, generująca 240 KM mocy i 600 Nm momentu obrotowego, nie tylko nadaje autu dużo energii i zrywności, ale także jest zdolna do oszczędnego zużycia paliwa w większości warunków. Oczywiście, nie zawsze będziemy najszybsi na światłach, a spalanie w trasie raczej nie spadnie poniżej 7 l/100 km, ale od takiego pojazdu nie oczekuje się przecież sportowych osiągów czy ekstremalnej oszczędności.

79 z 86
Czy silnik 3.0 EcoBlue Turbo sprawdza się w tak dużym aucie?...
fot. Kamil Rogala

Ford Ranger 3.0 EcoBlue Turbo 240 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, wyposażenie i ceny

Czy silnik 3.0 EcoBlue Turbo sprawdza się w tak dużym aucie? Przyznam, że podczas tygodniowego testu nigdy nie narzekałem na brak dynamiki czy wygórowane spalanie. Potężna jednostka V6 o pojemności 3 litrów, generująca 240 KM mocy i 600 Nm momentu obrotowego, nie tylko nadaje autu dużo energii i zrywności, ale także jest zdolna do oszczędnego zużycia paliwa w większości warunków. Oczywiście, nie zawsze będziemy najszybsi na światłach, a spalanie w trasie raczej nie spadnie poniżej 7 l/100 km, ale od takiego pojazdu nie oczekuje się przecież sportowych osiągów czy ekstremalnej oszczędności.

80 z 86
Kiedyś do testu każdego pickupa podchodziłem tak, jak do...
fot. Kamil Rogala

Ford Ranger 3.0 EcoBlue Turbo 240 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, wyposażenie i ceny

Kiedyś do testu każdego pickupa podchodziłem tak, jak do jazdy testowej autem dostawczym i/lub użytkowym. Nie spodziewałem się żadnych konkretnych emocji, a jedynie minimum wyposażenia, przeciętne prowadzenie, równie przeciętny komfort i praktycznie brak wspomnień. Z Fordem Rangerem, jak i innymi nowoczesnymi pickupami jest zupełnie inaczej. Komfort, rewelacyjne wyposażenie, zaskakująco dobre prowadzenie i przyjemny charakter – jeśli ktoś szuka takich cech i oczekuje dodatkowo auta do pracy, w tym modelu znajdzie praktycznie wszystko!

Pozostało jeszcze 5 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Klaudia El Dursi eksponuje krągłości w skąpym ubraniu. Widać, że ciąża jej służy

Klaudia El Dursi eksponuje krągłości w skąpym ubraniu. Widać, że ciąża jej służy

Kiedy rewitalizacja EC Szombierki? Na EKG padła deklaracja prezesa Grupy Arche

Kiedy rewitalizacja EC Szombierki? Na EKG padła deklaracja prezesa Grupy Arche

Projekt kuchni z AI. ChatGPT zaprojektował wnętrze lepiej niż architekt?

Projekt kuchni z AI. ChatGPT zaprojektował wnętrze lepiej niż architekt?

Zobacz również

W Bydgoszczy ma powstać azyl dla zwierząt dzikich i egzotycznych

W Bydgoszczy ma powstać azyl dla zwierząt dzikich i egzotycznych

Projekt kuchni z AI. ChatGPT zaprojektował wnętrze lepiej niż architekt?

Projekt kuchni z AI. ChatGPT zaprojektował wnętrze lepiej niż architekt?