81 z 86
W kabinie Forda Ranger Platinum odnajdziemy wiele...
fot. Kamil Rogala

Ford Ranger 3.0 EcoBlue Turbo 240 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, wyposażenie i ceny

W kabinie Forda Ranger Platinum odnajdziemy wiele interesujących detali, które stanowią wizytówkę najnowszych modeli marki Ford. Przykładem jest imponujący centralny wyświetlacz o przekątnej 12 cali, zainstalowany w pionowej orientacji na środku deski rozdzielczej. Równie obszerny jest ekran wirtualnych zegarów o przekątnej 12,4 cala. Obydwa wyświetlacze charakteryzują się wysoką jakością obrazu oraz atrakcyjną grafiką. Początkowo obsługa może sprawiać pewne problemy, ale wystarczy krótki trening i konfiguracja, aby szybko znaleźć interesującą opcję. Kabina utrzymana jest w charakterystycznym dla Forda minimalistycznym stylu. Wykorzystano materiały syntetyczne połączone z ekologiczną skórą. To połączenie może nie trafić w gust każdego, zwłaszcza osób ceniących estetykę i dbających o szczegóły, jednakże muszę przyznać, że ta niecodzienna mieszanka doskonale komponuje się z charakterem samochodu. Ford Ranger Platinum łączy w sobie klasyczną motoryzację z nowoczesnymi technologiami i widać to w wielu miejscach. Nie brakuje przycisków, ale większość opcji zaszyta jest w systemie pod ekranem dotykowym.

82 z 86
W kabinie Forda Ranger Platinum odnajdziemy wiele...
fot. Kamil Rogala

Ford Ranger 3.0 EcoBlue Turbo 240 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, wyposażenie i ceny

W kabinie Forda Ranger Platinum odnajdziemy wiele interesujących detali, które stanowią wizytówkę najnowszych modeli marki Ford. Przykładem jest imponujący centralny wyświetlacz o przekątnej 12 cali, zainstalowany w pionowej orientacji na środku deski rozdzielczej. Równie obszerny jest ekran wirtualnych zegarów o przekątnej 12,4 cala. Obydwa wyświetlacze charakteryzują się wysoką jakością obrazu oraz atrakcyjną grafiką. Początkowo obsługa może sprawiać pewne problemy, ale wystarczy krótki trening i konfiguracja, aby szybko znaleźć interesującą opcję. Kabina utrzymana jest w charakterystycznym dla Forda minimalistycznym stylu. Wykorzystano materiały syntetyczne połączone z ekologiczną skórą. To połączenie może nie trafić w gust każdego, zwłaszcza osób ceniących estetykę i dbających o szczegóły, jednakże muszę przyznać, że ta niecodzienna mieszanka doskonale komponuje się z charakterem samochodu. Ford Ranger Platinum łączy w sobie klasyczną motoryzację z nowoczesnymi technologiami i widać to w wielu miejscach. Nie brakuje przycisków, ale większość opcji zaszyta jest w systemie pod ekranem dotykowym.

83 z 86
W kabinie Forda Ranger Platinum odnajdziemy wiele...
fot. Kamil Rogala

Ford Ranger 3.0 EcoBlue Turbo 240 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, wyposażenie i ceny

W kabinie Forda Ranger Platinum odnajdziemy wiele interesujących detali, które stanowią wizytówkę najnowszych modeli marki Ford. Przykładem jest imponujący centralny wyświetlacz o przekątnej 12 cali, zainstalowany w pionowej orientacji na środku deski rozdzielczej. Równie obszerny jest ekran wirtualnych zegarów o przekątnej 12,4 cala. Obydwa wyświetlacze charakteryzują się wysoką jakością obrazu oraz atrakcyjną grafiką. Początkowo obsługa może sprawiać pewne problemy, ale wystarczy krótki trening i konfiguracja, aby szybko znaleźć interesującą opcję. Kabina utrzymana jest w charakterystycznym dla Forda minimalistycznym stylu. Wykorzystano materiały syntetyczne połączone z ekologiczną skórą. To połączenie może nie trafić w gust każdego, zwłaszcza osób ceniących estetykę i dbających o szczegóły, jednakże muszę przyznać, że ta niecodzienna mieszanka doskonale komponuje się z charakterem samochodu. Ford Ranger Platinum łączy w sobie klasyczną motoryzację z nowoczesnymi technologiami i widać to w wielu miejscach. Nie brakuje przycisków, ale większość opcji zaszyta jest w systemie pod ekranem dotykowym.

84 z 86
Kiedyś do testu każdego pickupa podchodziłem tak, jak do...
fot. Kamil Rogala

Ford Ranger 3.0 EcoBlue Turbo 240 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, wyposażenie i ceny

Kiedyś do testu każdego pickupa podchodziłem tak, jak do jazdy testowej autem dostawczym i/lub użytkowym. Nie spodziewałem się żadnych konkretnych emocji, a jedynie minimum wyposażenia, przeciętne prowadzenie, równie przeciętny komfort i praktycznie brak wspomnień. Z Fordem Rangerem, jak i innymi nowoczesnymi pickupami jest zupełnie inaczej. Komfort, rewelacyjne wyposażenie, zaskakująco dobre prowadzenie i przyjemny charakter – jeśli ktoś szuka takich cech i oczekuje dodatkowo auta do pracy, w tym modelu znajdzie praktycznie wszystko!

Pozostało jeszcze 1 zdjęcie.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Hokejowy BKS Bydgoszcz ma powody do świętowania. Wielkie brawa dla żaków młodszych!

Hokejowy BKS Bydgoszcz ma powody do świętowania. Wielkie brawa dla żaków młodszych!

Pożar, panika i granat w bagażu. Tak wyglądały ćwiczenia na bydgoskim lotnisku

Pożar, panika i granat w bagażu. Tak wyglądały ćwiczenia na bydgoskim lotnisku

Tak dziś wygląda Fernando z Akacjowej 38. Ander Azurmendi to prawdziwy przystojniak

Tak dziś wygląda Fernando z Akacjowej 38. Ander Azurmendi to prawdziwy przystojniak

Zobacz również

Miłość i nadzieja - mamy majowe streszczenia odcinków. ???

Miłość i nadzieja - mamy majowe streszczenia odcinków. ???

Pożar, panika i granat w bagażu. Tak wyglądały ćwiczenia na bydgoskim lotnisku

Pożar, panika i granat w bagażu. Tak wyglądały ćwiczenia na bydgoskim lotnisku