Zbierając prawie 2,5 mln złotych, Doctor Brew uzyskał tym samym najlepszy wynik w historii crowdfundingu udziałowego w Polsce. Dotychczasowy rekord wartości kampanii crowdfundingu udziałowego w Polsce należy do start-upu Lovely, który w 2017 roku pozyskał 1,64 mln zł na platformie Crowdway. Mimo że organizatorzy zbiórki założyli, że ich cel wynosi 2 mln złotych, to po jego osiągnięciu postanowili przedłużyć ją do 21 grudnia.
W III kwartale 2018 Doctor Brew rozpoczął proces przejęcia Browaru Lwówek. "Celem kampanii jest pozyskanie środków na przystosowanie Browaru Lwówek do wytwarzania piw Doctor Brew, zwiększenie produkcji w Browarze Lwówek z 2000 do 4000 hektolitrów miesięcznie oraz zasilenie kapitału pracującego w związku z rozwojem działalności" - czytamy w opisie kampanii.
- Decyzja wynika z tego, że jako poseł nie jestem w stanie w wystarczającym stopniu skupić się na zarządzaniu browarami. Człowiek nie da rady się podzielić. Analizowałem dynamikę browarów, ich rozwój i spostrzegłem, że trochę wyhamowały - tak poseł Marek Jakubiak tłumaczył decyzję o sprzedaży Browaru Lwówek, w rozmowie z Agencją Informacyjną Polska Press.
- Przyczynę tego ja definiuję, jako brak mojej obecności w bezpośrednim zarządzaniu browarami. W związku z tym, ponieważ życzę tym browarom jak najlepiej, a takich Jakubiaków w ich historii było co najmniej kilkudziesięciu, to nic się nie stanie, jeśli zmienimy właściciela na takiego, który będzie lepiej dbał o te browary, niż ja - dodał.
