Ponad sto firm w Bydgoszczy obniży ceny niektórych swoich produktów i usług po to, by przyciągnąć do siebie więcej gości w ostatni weekend października.
<!** Image 3 align=none alt="Image 222563" sub="Fot. sxc.hu">
W martwym turystycznie okresie miasto ma okazję ściągnąć do siebie wielu gości skuszonych promocjami w bydgoskich hotelach, pubach, sklepach i punktach usługowych. Po raz pierwszy w naszym mieście dobędzie się bowiem impreza „Bydgoszcz za pół ceny”. - To propozycja nie tylko dla bydgoszczan. W akcję włączyło się 120 podmiotów.
Za pół ceny będzie można między innymi kupić markowe okulary słoneczne w Pro Oculo, przespać się w hotelu „Ratuszowym”, wymienić opony w Opon-Lanie, a po zakupach odpocząć w cukierniach Sowa czy zjeść promocyjną kanapkę w barach Subway zapowiada Małgorzata Adamska ze spółki Eurozet, organizatora wydarzenia.
<!** reklama>
- Gdy wspólnie ustalaliśmy jego termin, zgodnie wskazywano na 25-27 października. Później mamy Wszystkich Świętych, Camerimage i płynnie wchodzimy w okres przedświątecznych zakupów. Ten termin jest najlepszy - nie ma wątpliwości Mirela Jaros, kierownik Referatu Promocji i Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Bydgoszczy.
Za pół ceny zobaczyć też będzie można to, co proponują zwiedzającym bydgoskie muzea oraz LPKiW w Myślęcinku.
Dla miasta to spora promocja. Informacja o wydarzeniu przedstawiana będzie na rozpoczynających się dziś w Poznaniu prestiżowych targach turystycznych Tour Salon. Radio Plus Bydgoszcz (jedna z rozgłośni grupy Eurozet) będzie prowadzić na żywo studio sprzed jednego z centrów handlowych. Więcej informacji na stronie bydgoszczzapolceny.pl.
