https://expressbydgoski.pl
reklama

Bank najbardziej doceniany przez klientów. Rozmowa z Jackiem Kamińskim, dyrektorem regionu VeloBanku

Artykuł sponsorowany VeloBanku
Poznaj bank, który stawia na bezpieczeństwo, wygodę oraz nowoczesność, co doceniają jego klienci.
Poznaj bank, który stawia na bezpieczeństwo, wygodę oraz nowoczesność, co doceniają jego klienci.
Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia przedstawił wyniki najnowszego badania opinii klientów - „Bank doceniony przez klientów”. Na czele stawki pojawił się VeloBank. Sprawdź, za co ceni go tak wielu klientów.

VeloBank został najwyżej oceniony spośród 10 największych banków w badaniu „Bank doceniony przez klientów” przeprowadzonym przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia*. Badanie było przeprowadzone w całej Polsce, także w woj. kujawsko-pomorskim?

Tak. Firma ARC Rynek i Opinia po raz dziewiąty przedstawiła wyniki ogólnopolskiego badania opinii klientów banków, z których najczęściej korzystają. 2,5 tys. osób oceniało 10 największych banków detalicznych w Polsce. I w tym rankingu zajęliśmy pierwsze miejsce. Bank odnotował największy wzrost ocen w porównaniu z ubiegłoroczną edycją, zdobywając uznanie klientów m.in. za konkurencyjne opłaty i prowizje oraz wygodny i profesjonalny kontakt.

Kiedy następnym razem będę przechodził przez Plac Teatralny w Toruniu, wejdę do Waszej placówki. Czego mogę się spodziewać?

Na pewno miłego powitania, rozmowy i pomocy w załatwieniu spraw bankowych. To, za co doceniają nas klienci, to wysoka jakość obsługi. Niemal 180 oddziałów i placówek w całej Polsce to gościnne miejsca, w jakich doświadczeni doradcy odpowiedzą na wszelkie pytania związane z ofertą. Jesteśmy znani z konkurencyjnego rachunku osobistego, dostępnych kredytów i pożyczek, a także programu lojalnościowego z długą listą benefitów dla naszych klientów. To wszystko sprawia, że klienci nam ufają.

Dlaczego jeszcze warto odwiedzić oddział VeloBanku?

Jako bank oferujemy wiele nowoczesnych rozwiązań dostępnych, chociażby w aplikacji mobilnej  lub poprzez stronę internetową. Ale to właśnie w oddziale można usiąść twarzą w twarz i porozmawiać z fachowcami od domowych finansów. Nasi wysoko oceniani doradcy pomogą w zdobyciu elastycznego finansowania na dowolny cel i przedstawią produkty, które wyrobią w nas nawyk oszczędzania. Z naszym bankiem można naprawdę się zaprzyjaźnić. A, jak to w życiu, najlepiej przy osobistym spotkaniu. Ostatnio rozmawiałam z klientem, który wychodząc z placówki powiedział, cytuję z pamięci: „tak właśnie powinno być w każdym banku. Wszystko prosto wyjaśnione, cierpliwa obsługa, no i wystrój przyjemny dla oka”.

Jesteście znani z nowoczesnych rozwiązań, czy wprowadziliście ostatnio coś nowego?

VeloBank to bezpieczeństwo, wygoda i nowoczesność. Korzystający z naszej aplikacji są od kilku tygodni wspierani przez Velę - wirtualną ekspertkę, która działa w oparciu o sztuczną inteligencję. Odpowiada na pytania związane z produktami i pomaga w najważniejszych czynnościach związanych z ich obsługą. Równolegle rozwijamy naszą obecność w całej Polsce. W tym roku sieć VeloBanku powiększy się o około 50 nowych placówek. Aktywnie poszukujemy kolejnych partnerów franczyzowych, którzy chcieliby otworzyć własną placówkę VeloBanku w swojej okolicy, by nasza marka była jeszcze bardziej dostępna. Bo jak wiadomo, dobry bank zaczyna się od ludzi.

Więcej informacji o ofercie VeloBanku docenianego przez klientów znajdziesz na stronie: https://www.velobank.pl.

* Ranking „Bank doceniony przez klientów” organizowany jest przez ARC Rynek i Opinia, źródło: arc.com.pl. Ranking opublikowany w styczniu 2025. Metodologia: badanie zrealizowano na grupie klientów w wieku od 18 do 75, którzy posiadali koto w określonym banku. Metoda: wywiady internetowe CAWI z wykorzystaniem panelu internautów ARC–ePanel. Grupa łączna: N=2443. Grupa dla VeloBank N=172. Termin badania: listopad-grudzień 2024 r.

Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski