Zobacz wideo: Trzy miesiące zwolnienia chorobowego, koniec raju dla symulantów.
Awaria w banku Credit Agricole
We wtorek (2 września) doszło do nietypowej awarii w banku Credit Agricole. Podczas płatności pieniądze pobierane były podwójnie.
Super, zobaczyłam SMS-y ze znikającą gotówką, mało zawału nie dostałam - pisze jedna z klientek banku.
- U mnie też kasa zniknęła z konta. Człowiek się loguje patrzy i nie wierzy w to co widzi o co chodzi, kiedy jak - odpowiada inna klientka.
- Zdublowały się nie tylko płatności z 30 i 31 sierpnia, ale również z końca lipca i 1 sierpnia, które były księgowane chyba 2 sierpnia! - czytamy w komentarzu.
- Ja też saldo na minusie, transakcje sprzed miesiąca!!! To już nie pierwszy raz mam podobny problem w tym banku!!! Jestem wściekła! - komentuje kolejna klientka.
Credit Agricole potwierdza awarię
- Szanowni Państwo, informujemy, że na rachunkach niektórych klientów pojawiły się ponowne obciążenia transakcji kartowych, wcześniej już zaksięgowanych. Pracujemy, aby jak najszybciej przywrócić poprawny stan kont. Przepraszamy za tę sytuację - informuje bank.
Bank Credit Agricole poinformował, że w nocy przywrócony miał zostać poprawny stan kont klientów. - Raz jeszcze serdecznie przepraszamy - pisze bank w komunikacie na stronie internetowej TUTAJ
Awaria w Credit Agricole usunięta?
Jak informują klienci w komentarzach pod postem na Facebooku, środki stopniowo wracają na konta.
Bank Credit Agricole zapewnia, że wszyscy klienci odzyskają swoje środki.
