Amstaffy pogryzły psa i dwie kobiety w bydgoskim Fordonie [aktualizacja]

sier, bobZaktualizowano 
W poniedziałek na fordońskich górkach doszło do niebezpiecznego zdarzenia. Dwa amstafy pogryzły psa, w zdarzeniu ucierpiały również dwie kobiety. Zwierzę z licznymi obrażeniami trafiło pod opiekę weterynarzy. [aktualizacja, 8.10.2019]

O zdarzeniu w poniedziałek po południu na Facebooku poinformował Gabinet Weterynaryjny BAJKA. - Przed chwilą przywieźliśmy do lecznicy psa. Incydent na fordońskich górkach zakończył się pogryzieniem psa i dwóch kobiet przez dwa luzem biegające amstaffy, oczywiście bez kagańców - poinformowano w poście, do którego dołączono dwa zdjęcia.

Pies trafił pod opiekę weterynarza w złym stanie. Niektóre zdjęcia ran były zbyt drastyczne, by je publikować. - Trzymajcie kciuki... i nie dopuszczajcie do takich sytuacji... - napisano w poście. Według informacji przekazanych przez gabinet weterynaryjny, o sprawie została powiadomiona policja, która już rozmawiała z właścicielem psów.

Aktualizacja, 8.10.2019
Na miejsce zdarzenia wezwano policję i pogotowie. Obrażenia kobiet nie okazały się na tyle poważne, żeby trzeba było je hospitalizować. Z kolei właścicielka amstaffów tłumaczyła, że jej "psy muszą się gdzieś wybiegać".

- Za naruszenie artykułu 77 kodeksu wykroczeń możemy nałożyć na właścicielkę psów 250 złotych kary. Kwalifikacja czynu może się jeszcze zmienić, jeśli stan zdrowia poszkodowanych pogorszy się - wyjaśnia Przemysław Słomski z zespołu prasowego KWP w Bydgoszczy.

Częścią obwodnicy Bydgoszczy pojedziemy jeszcze w tym roku [...

FLESZ - Polacy jedzą coraz mniej mięsa

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 60

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

d
dirty nasty
8 października, 12:38, Zenek:

Wlasciciel powinien odpowiadac za uszkodzenie ciala. Bezmozg powinien odpowiadac za puszczenie psow luzem.

8 października, 17:33, Gość:

Dokładnie . Co to za kara 250 zł, skoro ucierpiały 2 kobiety i pies.

8 października, 22:22, Gość:

Tak a jak jakieś małe gówna latają luzem to jest dobrze

9 października, 7:40, Gość:

Dokładnie, czemu jest tak, że jak chodzę z moim Amstaffem oczywiście na smyczy i w razie czego z kagańcem w kieszeni, to lecą do mnie i mojego psa te małe, ujadliwe i zaczepne, a kiedy dzwonimy na straż miejską, to wyjaśnieniem jest "to są małe, niegroźne psy, nikomu krzywdy nie robią".. A jakby tak mój Ast zareagował agresywnie na innego psa to już policja czeka przed drzwiami - nawet kilka razy mi się zdarzyło, że już o 7:00 pukali do drzwi, że mój pies lata bez kaganca I smyczy, a tymczasem spokojnie spał na kanapie. Ani nie szczeknął na nich, ani nie zawarczał. Także ludzie, którzy żyją tylko czytaniem takich artykułów, a nie mieli nigdy do czynienia z tego typu rasą powinni się nawet nie wypowiadać.

9 października, 8:20, Polak27:

Tylko że taki mały to nic nie zrobi a twój co ? Rasa morderców ten pies.Może tygrysa sobie kup bo ten pies to za mało.

Dwa razy miałem szyta rękę (dłoń) i noge na wysokości łydki do tego porwane nogawki - bo jakaś tępa ci*a jak ty stwierdziła, że ten mały nic nie zrobi. Pogryzł mnie jamnik dwukrotnie. Inne małe gówno kopnąłem jak tylko chciało mnie ugryźć. Ogarnijcie się ludzie i sami poczytajcie o tych psach amstaff =/= pitbull. Psów terierów w typie bull jest bardzo dużo, a taki np. Pitbull terrier (nie mylic z pitbullem) jest w pierwszej piątce psów najłatwiejszych do ułożenia zaraz za labradorem i owczarkiem niemieckim.

d
dirty nasty
9 października, 17:28, Gość:

Jeśli ktoś jeszcze wątpił, że polska to kraj trzeciego świata...

Nie zapomnij dodać, że wina PISu i tego małego zawistnego kaczora, który nawet psy skłócił ze sobą.

A tak serio, do świecia nie jest daleko, warto się przebadać.

G
Gość
8 października, 12:38, Zenek:

Wlasciciel powinien odpowiadac za uszkodzenie ciala. Bezmozg powinien odpowiadac za puszczenie psow luzem.

8 października, 17:33, Gość:

Dokładnie . Co to za kara 250 zł, skoro ucierpiały 2 kobiety i pies.

8 października, 22:22, Gość:

Tak a jak jakieś małe gówna latają luzem to jest dobrze

9 października, 7:40, Gość:

Dokładnie, czemu jest tak, że jak chodzę z moim Amstaffem oczywiście na smyczy i w razie czego z kagańcem w kieszeni, to lecą do mnie i mojego psa te małe, ujadliwe i zaczepne, a kiedy dzwonimy na straż miejską, to wyjaśnieniem jest "to są małe, niegroźne psy, nikomu krzywdy nie robią".. A jakby tak mój Ast zareagował agresywnie na innego psa to już policja czeka przed drzwiami - nawet kilka razy mi się zdarzyło, że już o 7:00 pukali do drzwi, że mój pies lata bez kaganca I smyczy, a tymczasem spokojnie spał na kanapie. Ani nie szczeknął na nich, ani nie zawarczał. Także ludzie, którzy żyją tylko czytaniem takich artykułów, a nie mieli nigdy do czynienia z tego typu rasą powinni się nawet nie wypowiadać.

9 października, 8:20, Polak27:

Tylko że taki mały to nic nie zrobi a twój co ? Rasa morderców ten pies.Może tygrysa sobie kup bo ten pies to za mało.

Czy to amstaff czy York to to jak się zachowuje zależy od właścicieli i to oni są winni temu. Sama mam amstafa którego zabrałam że schroniska jak miała 2 lata. Wychowalismy ja z mężem na nowo gdzie teraz ma 13 lat i nigdy nikomu krzywdy nie zrobiła jest łagodna i posłuszna.nie dam sobie powiedzieć że jest to rasa psów morderców bo każdego psa można na takiego wychować niezależnie od rasy. To jest jakieś dziwne nastawienie ludzi którzy się nie znają i nie powinni się wypowiadać. Jeśli chodzi o zdarzenie które miało miejsce to tutaj winna jest tylko właścicielka bezmyślna i nieodpowiedzialna.

G
Gość

Jeśli ktoś jeszcze wątpił, że polska to kraj trzeciego świata...

W
Weterynarz
8 października, 12:38, Zenek:

Wlasciciel powinien odpowiadac za uszkodzenie ciala. Bezmozg powinien odpowiadac za puszczenie psow luzem.

8 października, 17:33, Gość:

Dokładnie . Co to za kara 250 zł, skoro ucierpiały 2 kobiety i pies.

8 października, 22:22, Gość:

Tak a jak jakieś małe gówna latają luzem to jest dobrze

9 października, 7:40, Gość:

Dokładnie, czemu jest tak, że jak chodzę z moim Amstaffem oczywiście na smyczy i w razie czego z kagańcem w kieszeni, to lecą do mnie i mojego psa te małe, ujadliwe i zaczepne, a kiedy dzwonimy na straż miejską, to wyjaśnieniem jest "to są małe, niegroźne psy, nikomu krzywdy nie robią".. A jakby tak mój Ast zareagował agresywnie na innego psa to już policja czeka przed drzwiami - nawet kilka razy mi się zdarzyło, że już o 7:00 pukali do drzwi, że mój pies lata bez kaganca I smyczy, a tymczasem spokojnie spał na kanapie. Ani nie szczeknął na nich, ani nie zawarczał. Także ludzie, którzy żyją tylko czytaniem takich artykułów, a nie mieli nigdy do czynienia z tego typu rasą powinni się nawet nie wypowiadać.

Skoro zadajesz takie pytanie mając Ams kwalifikujesz się na odebranie psa. Dowiedz się z czym masz doczynienia. Poczytaj, co to za rasa, zanim dojdzie do kolejnej tragedii w roli głównej z Ams.

W
Waldek

250zl żałosne

P
Pola

Powinna być kara po 2500 za psa to nie mały kundelek. I te gadki on nie gryzie.Człowiekowi się nie ufa a dopiero psu który działa instynktownie.

P
Polak27
8 października, 12:38, Zenek:

Wlasciciel powinien odpowiadac za uszkodzenie ciala. Bezmozg powinien odpowiadac za puszczenie psow luzem.

8 października, 17:33, Gość:

Dokładnie . Co to za kara 250 zł, skoro ucierpiały 2 kobiety i pies.

8 października, 22:22, Gość:

Tak a jak jakieś małe gówna latają luzem to jest dobrze

9 października, 7:40, Gość:

Dokładnie, czemu jest tak, że jak chodzę z moim Amstaffem oczywiście na smyczy i w razie czego z kagańcem w kieszeni, to lecą do mnie i mojego psa te małe, ujadliwe i zaczepne, a kiedy dzwonimy na straż miejską, to wyjaśnieniem jest "to są małe, niegroźne psy, nikomu krzywdy nie robią".. A jakby tak mój Ast zareagował agresywnie na innego psa to już policja czeka przed drzwiami - nawet kilka razy mi się zdarzyło, że już o 7:00 pukali do drzwi, że mój pies lata bez kaganca I smyczy, a tymczasem spokojnie spał na kanapie. Ani nie szczeknął na nich, ani nie zawarczał. Także ludzie, którzy żyją tylko czytaniem takich artykułów, a nie mieli nigdy do czynienia z tego typu rasą powinni się nawet nie wypowiadać.

Tylko że taki mały to nic nie zrobi a twój co ? Rasa morderców ten pies.Może tygrysa sobie kup bo ten pies to za mało.

G
Gość
8 października, 12:38, Zenek:

Wlasciciel powinien odpowiadac za uszkodzenie ciala. Bezmozg powinien odpowiadac za puszczenie psow luzem.

8 października, 17:33, Gość:

Dokładnie . Co to za kara 250 zł, skoro ucierpiały 2 kobiety i pies.

8 października, 22:22, Gość:

Tak a jak jakieś małe gówna latają luzem to jest dobrze

Dokładnie, czemu jest tak, że jak chodzę z moim Amstaffem oczywiście na smyczy i w razie czego z kagańcem w kieszeni, to lecą do mnie i mojego psa te małe, ujadliwe i zaczepne, a kiedy dzwonimy na straż miejską, to wyjaśnieniem jest "to są małe, niegroźne psy, nikomu krzywdy nie robią".. A jakby tak mój Ast zareagował agresywnie na innego psa to już policja czeka przed drzwiami - nawet kilka razy mi się zdarzyło, że już o 7:00 pukali do drzwi, że mój pies lata bez kaganca I smyczy, a tymczasem spokojnie spał na kanapie. Ani nie szczeknął na nich, ani nie zawarczał. Także ludzie, którzy żyją tylko czytaniem takich artykułów, a nie mieli nigdy do czynienia z tego typu rasą powinni się nawet nie wypowiadać.

G
Gość

Nie mam nic przeciwko puszczaniu psów luzem w miejscach mniej uczeszczanych ale tylko pod warunkiem, że ma się kontrolę nad psem. Sama puszczam swojego (mix owczarka z huskym) i mimo, że pies jest usluchany i lagodny, gdy tylko widzę inne psy blisko lub ludzi pies wraca na smycz. Niestety, niektórzy właściciele psów są zaslepieni i nie biorą pod uwagę tego, że pies może zrobić innym krzywdę.

To prawda, że w Bydgoszczy jest mało wybiegow dla psów, które muszę się gdzieś wybiegac więc nie przeszkadza mi puszczanie psów luzem w ustronnym miejscu ale z rozwagą, a nie na zasadzie puszczę psa, niech sobie pobiega a ja popatrzę w telefon..

Psa nigdy nie można być pewnym w 100%. Moj pies daje się głaskać wszystkim prawie, nawet obcym, pijanym, dzieciom ciagnacym za uszy czy ogon ale jednak 1 osoba na 100 jej się nie podoba.

G
Gość

Jeśli ktoś jeszcze wątpił, że polska to kraj trzeciego świata...

G
Gość

Nie rozumiem właścicieli psów czemu są tak bezmyślni. Sama jack russell 1,5 rocznego. I fakt puszczam go ale tylko i wyłącznie w kagańcu. I non stop patrzę na okolice by w razie czego szybko interweniować i nigdy go nie puszczam jak jest zbyt dużo psów. Trzeba bardzo uważać to tylko zwierzę i nie wiadomo jak spokojne w każdej chwili może zadziałać instynkt.

G
Gość

Jakie psy taka wlascicielka.

A moze trzeba leczyc wlascicielke na glowe.

Lewa hodowla za szczeniaki po 1000zl bez podatku.

G
Gość
7 października, 22:20, Adam:

Amstafy puszczone luzem ... bezmózgi deb..

8 października, 9:29, Gość:

Uśpić taka rasę, zniszczyć!

8 października, 11:28, Gość:

Uśpić takich ludzi wypuszczających psy same

8 października, 22:34, Gość:

Tak tylko ciekawe jak ludzie puszczają psy innej rasy luzem zresztą większość ludzi jak spotykam z moim amstafem to się nie znają jak tu większość komentujących a pisanie o amstafach które kogoś pogryzły trzeba traktować z przymrużeniem oka jak Wiadomości na tvp

Wiadomości na TVP są ok, tylko właściciele psów są nie odpowiedzialni

G
Gość
7 października, 22:20, Adam:

Amstafy puszczone luzem ... bezmózgi deb..

8 października, 9:29, Gość:

Uśpić taka rasę, zniszczyć!

8 października, 11:28, Gość:

Uśpić takich ludzi wypuszczających psy same

Tak tylko ciekawe jak ludzie puszczają psy innej rasy luzem zresztą większość ludzi jak spotykam z moim amstafem to się nie znają jak tu większość komentujących a pisanie o amstafach które kogoś pogryzły trzeba traktować z przymrużeniem oka jak Wiadomości na tvp

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3