Nowej nazwie towarzyszyć będzie także nowe hasło: „miliony prezentów, miliony uśmiechów”. Celem kampanii marketingowej jest zainspirowanie Polaków do wyboru prezentów z oferty Media Expert. - Chcemy pomóc klientom w tym gorącym okresie świąt i wierzymy, że przyjęcie nazwy PREZENTY EXPERT dodatkowo nas do tego zmotywuje. Będziemy inspirować miliony Polaków do postawienia na modne i praktyczne prezenty technologiczne – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy.

Na stronie Media Expert pojawi się również specjalny świąteczny prezentownik z podpowiedziami, jakie prezenty mogą być najlepiej dopasowane do obdarowywanej osoby. Cała akcja potrwa do 24 grudnia. Ale warto już teraz skorzystać z promocji i ofert cenowych, aby nie zostawiać zakupu na ostatnią chwilę.
- Zaoszczędzony czas pomoże nam wszystkim złapać chwilę oddechu przed samymi świętami - dodaje Michał Mystkowski.
Konwój ciężarówek COCA-COLI już wyruszył w świąteczną trasę. Zobacz, jakie miasta odwiedzi po drodze [TRASA]
LICZ SIĘ ZE ŚWIĘTAMI - MIKOŁAJ DO WYNAJĘCIA.
Komentarze
Uzasadnij naruszenie regulaminu:
super
Janina (gość)
bardzo mi się podobał ten pomysł, tak się otworzyli na klientów
(0)
Zgłoś naruszenie treści / 0 / 0
super
Janina (gość)
bardzo mi się podobał ten pomysł, tak się otworzyli na klientów
(0)
Zgłoś naruszenie treści / 0 / 0