Nowej nazwie towarzyszyć będzie także nowe hasło: „miliony prezentów, miliony uśmiechów”. Celem kampanii marketingowej jest zainspirowanie Polaków do wyboru prezentów z oferty Media Expert. - Chcemy pomóc klientom w tym gorącym okresie świąt i wierzymy, że przyjęcie nazwy PREZENTY EXPERT dodatkowo nas do tego zmotywuje. Będziemy inspirować miliony Polaków do postawienia na modne i praktyczne prezenty technologiczne – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy.
Na stronie
Media Expertpojawi się również specjalny świąteczny prezentownik z podpowiedziami, jakie prezenty mogą być najlepiej dopasowane do obdarowywanej osoby. Cała akcja potrwa do 24 grudnia. Ale warto już teraz skorzystać z promocji i ofert cenowych, aby nie zostawiać zakupu na ostatnią chwilę.
- Zaoszczędzony czas pomoże nam wszystkim złapać chwilę oddechu przed samymi świętami - dodaje Michał Mystkowski.
Zobacz również:
LICZ SIĘ ZE ŚWIĘTAMI - MIKOŁAJ DO WYNAJĘCIA.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Tamara Arciuch pokazała syna. Znacie go z telewizji, choć bardzo się zmienił [FOTO]
- Niespodziewane problemy u Cichopek i Kurzajewskiego. Poprosili o pomoc ekspertkę
- Prawda o tajemniczym związku Janiaka właśnie wyszła na jaw! Nikt tego nie wiedział
- Legenda Perfectu w domu opieki. Nie ma środków na utrzymanie