Zawisza bez Osucha?

red
Sparing wewnętrzny ZawiszaSparing wewnętrzny Zawisza Radosław Osuch
Sparing wewnętrzny ZawiszaSparing wewnętrzny Zawisza Radosław Osuch Dariusz Bloch
Większościowy udziałowiec oświadczył dziś, że rozważa odsprzedanie większościowego pakietu udziałów w piłkarskiej spółce.

To reakcja na decyzję prezydenta Rafała Bruskiego, który zapowiedział, że wesprze I-ligowego Zawiszę kwotą 2,5 miliona złotych.

Przypomnijmy, że Osuch chciał 3.750.000 złotych.

Więcej w sobotnim, papierowym wydaniu "Expressu Bydgoskiego"

Wideo

Komentarze 18

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

k
kibic

Byłem na wszystkich meczach .Myślę że Osuch może odejść.Na mecze chodzi garstka ludzi,dlatego pytam.Dla kogo mają grać ci piłkarze.Bydgoszcz to duża wiocha i teraz nie płaczcie że nie ma kasy .BYŁA EXTRAKLASA TO TRZEBA BYŁO CHODZIĆ .

s
serie

Wy nędzne kibolskie łajdusy, nie liczcie na to, że Radek odejdzie.Nie tak szybko. To jest biznes gamonie, a nie wasze głupkowate chciejstwo. Jest wiele opcji do realizacji, ale żadna z nich po waszej kibolskiej czyli zeszmaconej. Najważniejsze jest to, że dla kibolstwa nie ma miejsca na Zawiszy. Poczytajcie sobie posty w Wyborczej, gdzie dwa sterowane przez SP prostytubki pt. jaca 2014 i mar 555 wypisują nakazane teksty. Totalne dno i żenada, sterowani jak w ZSRR. Ten poziom.
Zawisza to nie miejsce dla takich...

p
podatnik

Macie rację panie - skandal - i panu podobni. Najlepiej niech Osuch wyniesie się do Torunia. Niech tam tworzy silny "ekstraklasowy" klub. Nam Bydgoszczanom nie potrzeba takich promocji. Wystarczy, że będziemy cieszyć się szczęściem sympatyków Elany Toruń, gdy ich zespół będzie promował to miasto na całą Polskę.

R
ReCmAn

"To bylo jasne jak w techno trendzie, ja wiedzialem , że tak będzie" Molesta. No cóż pan "nos" osuch zrobil to co bylo wiadome , od początku jak przyszedł. Wiec good bye pinokio:)

s
skandal

Złamanego grosza bym tym Osuchom już nie dał. Przez cztery lata żyją z naszych podatków. Dostają prawie 4 mln na klub, drugie 4 mln na utrzymanie obiektów miejskich które mają do dyspozycji za darmo. To ok 32 mln w ciągu czterech lat! Mało??? Jeszcze Osuchy po spadku chcą więcej kasy? Precz! Dość już tych "promocji". Dorobili się na naszej miejskiej kasie to niech inwestują teraz swoją kasę!

b
bydgoszczanin

cytat z prasy: "Na przełomie 2014 i 2015 roku radni zdecydowali o dofinansowaniu Korony kwotą 7,8 mln zł. Ostatecznie udało się to w drugim głosowaniu 12 stycznia br. Tym samym odsunięto od klubu widmo likwidacji spółki i wycofania z rozgrywek ekstraklasy. W pierwszym podejściu 29 grudnia 2014 roku większość radnych była przeciw." a trzeba wiedzieć, że do tego 8 mln z telewizji. zamiast pisać bzdury poczytaj trochę człowieku!

z
zrobic porzadek

Powiem wprost jestem juz zmeczony Zawisza i cala otoczka wokol klubu?Nie jestem po zadnej ze stron zeby bylo jasne Rozwiazac 1 druzyne i szkolic tylko dzieci a na miejsce Zawiszy powolac stworzyc inny klub nigdy nie bedzie dobrze dokad Ta sekcja bedzie istniec takie sa realia przynajmniej w bydg.

F
Fan piłki nożnej.

Nie ważne jaki to Zawisza może być nawet Hydro/ Zawisza byle grał w Extra Lidze. Sukces, sukces, sukces. Kto by się zasadami i długami przejmował.
Ps; Będą dalej dawane darmowe bilety?

r
ragazzo

to zawsze bylo jasne p.Osuch na zawsze nie bedzie,jest businesmenem I nie koniecznie musi miec w sercu milosc do sportu to dla niego jedynie business czy wam sie podoba czy nie kazdy z takich panow chce robic kase nie zdziwie sie gdy zainwestuje w co innego Bydgoszcz to wioska z tramwajami wszedzie potrzeba wsparcia sponsorow a zawisza no coz ogrom ludzi dopiela swego jesli pan Osuch sobie pojdzie to nie liczyl bym na szybki awans ...a moze byc jeszcze gozej . zawisza zostal zniszczony od srodka I to bez udzialu pilkarzy czy trenera !!!! obudzcie sie ludzie popatrzcie na stadiony w poznaniu czy legii tam tez sa problem z kibicami ale pilkarze maja dla kogo grac ...gdybym byl pilkarzem zawiszy napewno bym tam nie siedzial czekajac na wyplate to upokorzenie dla zawodu pilkarza grac przy prawie pustych trybunach ...jestesmy wysmiani przez caly pilkarski swiatek oczywiscie ten polski jedynie

J
Jacko

A co to za Businessman, który potrzebuje aż takiego wsparcia od miasta (Nas wszystkich)? Niech wyłoży ze swoich! Jak się uda to niech zgarnia profity. A może za tą kasę od miasta jakieś drogi poprawić?!

M
MAG

2,5mln to i tak sporo jak dołozy swoje 2mln ktore obiecał plus 500tys mozna zakładac z biletów moze uda sie 500tys od spomsorów to mamy 6 mln i trzeba zrobic ciecia kadrowe w klubie to ze 100tys rocznie sie zaoszczedzi..zapomniałem jeszcze o Polsacie ktory daje 300tys wiec mamy budzet jaki chciał Pan Osuch...sprawa rozchodzi sie pewnie o te obiecane własne 2mln

K
Kibic

Ruch i Korona mają potężne problemy finansowe więc całkiem możliwe że Zawisza i GKS zostaną w Ekstraklasie.

f
fg

Osuch nie ma kasy. Taki z niego inwestor.

B
Bart

Nie bardzo rozumiem co do tego wszystkiego mają kibole. Kto jest odpowiedzialny za spadek, kibol który nie przychodził? Kto jest większościowym udziałowcem klubu i powinien wziąć na barki jego prowadzenie? kibol? Kto zaczyna obrzucać błotem dookoła? kibol? Zaczyna się od prezydenta, ale skończy się na mieszkańcach, że im nie zależy, że biedaki i buraki. Wspomnicie ten wpis. P.S. o zobowiązaniach klubowych wyjdzie około pół roku po odejściu Osucha.

e
ejk

A byli oni kiedys madrzy?To puste glowy ciesza sie ze Zawisza pisze o 1 druzynie zniknie z mapy polski

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3