Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
1 z 6
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
- Prawie 80% sprzedawców uważa zintegrowanie sprzedaży i...
fot. Aneta Żurek/Polska Press

Wirtualne przymierzalnie, inteligentne koszyki.. Sprawdź, jak będą wyglądały sklepy w 2025 roku!

- Prawie 80% sprzedawców uważa zintegrowanie sprzedaży i obsługi klienta w sklepie stacjonarnym ze sklepem internetowym za istotne dla rozwoju ich biznesu, wynika z raportu „Zebra 2017 Retail Vision Study”. Szybko bowiem okazało się, wbrew początkowym obawom, że oba kanały sprzedaży tzn. tradycyjny i online, mogą się świetnie uzupełniać, jeśli dba się o ich równomierny rozwój. Dlatego tak istotna jest cyfryzacja sklepów stacjonarnych i wprowadzanie rozwiązań technologicznych wspierających sprzedaż. Dzięki nim zyskują dwie strony – sprzedawcy zwiększają obroty oraz mogą lepiej poznać preferencje i zwyczaje zakupowe odbiorców ich produktów i usług. Klienci natomiast oszczędzają czas i otrzymują spersonalizowaną ofertę – mówi Jarosław Leśniewski, Prezes Zarządu M4B S.A.

Zobacz również

PKP Intercity: więcej pociągów i dodatkowe wagony na majówkę

PKP Intercity: więcej pociągów i dodatkowe wagony na majówkę

Jakub Moder dostał lekcję futbolu od City

Jakub Moder dostał lekcję futbolu od City

Polecamy

Szachiści opanują Katowice! Rusza wyjątkowy XI Festiwal Szachowy

Szachiści opanują Katowice! Rusza wyjątkowy XI Festiwal Szachowy

Letnie MP w pływaniu. Pojedynki gwiazd z legendami i grad minimów na ME

Letnie MP w pływaniu. Pojedynki gwiazd z legendami i grad minimów na ME

Iga Świątek w trzeciej rundzie Madrid Open. Chinka bez szans!

Iga Świątek w trzeciej rundzie Madrid Open. Chinka bez szans!