W sobotę w sklepach Lidl znowu klienci walczyć będą o towar?

mik
Akcje promocyjne w dyskontach zawsze cieszą się ogromnym zainteresowaniem prntsc. YouTube
Sklepy na potęgę walczą o klientów. Od jakiegoś czasu między Biedronką a Lidlem trwa wojna, w której walczą świeżaki i lidlaki, ale sieci rywalizują między sobą, oferując nie tylko pluszaki za punkty.

Dyskonty robią wszystko, by zainteresować swoimi towarami klientów. Trzeba przyznać, że z marketingowego punktu widzenia, cel zostaje najczęściej osiągnięty. Niestety, wielokrotnie takie akcje promocyjne kończą się dantejskimi scenami.

Lidl znowu będzie sprzedawać markowe torebki Wittchena

Już w najbliższą sobotę, 14 października, w Lidlu kupić będzie można markowe torebki firmy Wittchen. Do wyboru będzie aż 79 wzorów w przeróżnych kolorach. Większość wyrobów z galanterii kosztować będzie 279 złotych. To niemal dwukrotnie taniej niż w firmowych sklepach tej marki. Czy wysoka jakość produktów z naturalnej skóry i atrakcyjne ceny torebek sprawią, że klienci znów oszaleją i będą walczyć o towary? To całkiem możliwe, zważywszy, że do podobnych scen w sklepach dochodziło już wielokrotnie.

Klienci walczą o towar

Rok temu, gdy Lidl zapowiedział, że w ofercie sklepu znajdą się wyroby marki Wittchen, w dniu ich sprzedaży przed sklepami gromadziły się prawdziwe tłumy. W wielu sklepach dochodziło do dantejskich scen, ludzie przepychali się, przewracali, by tylko zdobyć upragnione torebki, których brali tyle, ile wpadło im w ręce.

Emocje budzą nie tylko świeżaki i lidlaki za punkty

Takie akcje promocyjne zazwyczaj cieszą się popularnością i bardzo często kończą się przepychankami czy wręcz rękoczynami. Wystarczy przypomnieć akcję promocyjną Lidla w kwietniu tego roku, gdy w sklepach można było kupić po atrakcyjnej cenie wielofunkcyjne urządzenie do gotowania. Do sieci wyciekło wówczas nagranie, na którym widać kobietę walczącą z mężczyzną o upragniony sprzęt AGD.

Promocja w Bydgoszczy w Lidlu też wzbudziła zainteresowanie

Również i w Bydgoszczy dochodziło do bitew w dyskontach. Niedawno w jednym z bydgoskich sklepów ludzie kompletnie oszaleli na punkcie puchowych kurtek termicznych. Odzież w cenie 79 złotych (dla dorosłych) i 59 zł (dla dzieci) rozeszła się w mgnieniu oka, a wyprzedaż odbywała w gorącej i nerwowej atmosferze.

Tak klienci walczyli o towary:


zobacz też:

Hubertus 2017 w Myślęcinku, zobacz galerię zdjęć:

Gonitwa za lisem 2017 w Myślęcinku [zdjęcia]

Wideo

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Torebki leżały i szału nie było. Podobnie z kurtkami, może to zależy w jakim sklepie LIDLA?

e
ewa

kurtki leżały długo jeszcze i jakoś nie widziałam bitew ,podobnie torebki ,a jakaż to marka witchen ? zwykła polska ,ci którzy myśleli że dorobią się na torebkach mocno sie rozczarowali,w internecie jest ich mnóstwo i nikt nie kupuje

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3