Sindbad wprowadził kolejne udogodnienie dla swoich klientów. Chodzi o usługę „Zrób to sam i zarządzaj swoim biletem przez 24 godziny na dobę!”.
- Umożliwia ona każdemu w nagłych i awaryjnych sytuacjach zarządzać posiadanym biletem - wyjaśnia Agnieszka Leśniowska, kierownik działu marketingu w Sindbadzie. - Dla przykładu, gdy klient dowie się w środku nocy, że musi zmienić datę wyjazdu lub powrotu z podróży, to nie będzie miał z tym większego problemu. Poprzez wykonanie kilku prostych czynności za pośrednictwem strony internetowej www.sindbad.pl, takich jak podanie numer GID biletu, nazwiska oraz daty zakupu, będzie mógł wprowadzić w bilecie wszelkie regulaminowe zmiany.
W dobie internetu, który jest dostępny w niemal każdym mobilnym urządzeniu, taka usługa jest wielkim ułatwieniem.
Dziś Sindbad jest jedną z największych firm przewozowych w Europie, a w Polsce zdecydowanym liderem. W jego flocie jest obecnie ponad 300 nowoczesnych autokarów głównie marki Setra, o średnim wieku nie przekraczającym 3 lat.
Przewoźnik posiada tym samym największą flotę autokarową w kraju. Pod marką Sindbad Eurobus firma realizuje połączenia do 29 europejskich krajów z ponad 200 miast Polski do 320 miast Europy.
Od 2004 roku Sindbad to również platforma przewozowa skupiająca innych przewoźników autokarowych, którzy występują pod wspólną marką.
Platformę tworzą m. in.: Sindbad Opole, Albatros Przemyśl, RIVIERA Opole, TURING Sofia, EAST-WEST Eurolines Lwów, Turysta Wałbrzych oraz Sołtysik Reisen. Firma zajmuje się również wynajmem autokarów, które jednocześnie mogą przewieźć 16 tysięcy osób!
Przeczytaj koniecznie, wystarczy kliknąć!
