Obie strefy będą mogły pomieścić do 1000 osób. Wystartują dzień przed oficjalną ceremonią otwarcia igrzysk, 8 lutego. Wtedy to odbędą się kwalifikacje do konkursu skoków narciarskich na normalnym obiekcie (HS 109). Chętni będą mogli wspólnie przeżywać emocje związane ze występami Kamila Stocha i spółki.
Starty polskich skoczków, a także Justyny Kowalczyk, naszych biathlonistek oraz najciekawszych dyscyplin, w których nie startują Biało-Czerwoni (m.in. hokej na lodzie) w Strefach Kibica Eurosportu będą pokazywane na telebimach o powierzchni ok. 15 metrów kwadratowych. Strefy będą funkcjonować codziennie aż co zakończenia igrzysk (25.02) w godzinach od 11 do 21. Wstęp do nich będzie darmowy.
Poza transmisjami z zawodów dla kibiców przewidziane są też inne atrakcje. Chętni będą mogli spróbować sił na laserowej strzelnicy biathlonowej czy lodowisku do curlingu. Wisłę i Karpacz odwiedzą też byli olimpijczycy oraz eksperci Eurosportu, z którymi będzie można porozmawiać i zrobić pamiątkowe zdjęcia. Zmęczeni fani pokrzepią się w punktach gastronomicznych. Konkursy organizatora oraz partnerów strefy dadzą możliwość wygrania wielu atrakcyjnych nagród. Niezależnie od wieku, każdy znajdzie coś dla siebie.
- Chcemy, aby Strefy Kibica Eurosportu były wyjątkowymi miejscami promującymi idee olimpijskie, łączącymi miłośników sportu w każdym wieku. Cieszymy się, że udało nam się zorganizować dwie takie strefy, w ważnych ośrodkach dyscyplin zimowych. Jesteśmy przekonani, że w czasie igrzysk nie tylko cały Karpacz i Wisła, ale także spędzający tam czas turyści, będą dzielić z nami sportowe emocje, a Strefy Kibica staną się centrum olimpijskich przeżyć oraz dobrej rozrywki - zapewnia Dorota Żurkowska-Bytner, SVP Country Manager Discovery w Polsce.
Projekt Eurosportu jest organizowany we współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim. W organizację Stref Kibica aktywnie włączyły się Miasto Karpacz, Miasto Wisła oraz Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego. Obecni w obu strefach będą też oficjalni partnerzy Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego - firmy Visa i Samsung Electronics Polska oraz partner PKOl - marka 4F. Ufundują oni atrakcyjne nagrody we wspomnianych już konkursach.
Każdego dnia szczegółowy program transmisji oraz atrakcji Stref Kibica będzie dostępny na faceboookowym profilu:
www.facebook.com/EurosportPL/oraz na stronie eurosport.interia.pl, a także w strefach w Wiśle i Karpaczu.
Stefan Hula: Dobre wyniki zawdzięczamy trenerowi Horngacherowi