- Od chwili uruchomienia nowego numeru, jeszcze przez miesiąc, do 10 sierpnia br., podróżni będą mieli możliwość kontaktu, dzwoniąc pod dotychczasowy numer 19 757 - informuje Marta Ziemska, p.o. rzecznika prasowego PKP Intercity S.A. - Tak jak dotychczas informacja telefoniczna będzie dostępna całodobowo, przez wszystkie dni w roku. Będą mogli z niej skorzystać pasażerowie dzwoniący z telefonów stacjonarnych, jak i komórkowych. Dla podróżnych z zagranicy numer Infolinii pozostaje taki sam (+48 22 39 19 757). Obsługę Infolinii będzie świadczył dotychczasowy wykonawca, spółka TK Telekom.
Jak informuje PKP Intercity, pod numerem infolinii podróżni mogą uzyskać wszystkie niezbędne informacje dotyczące usług oferowanych przez przewoźnika - od rozkładu jazdy, przez dostępność miejsc w pociągach czy aktualne oferty i promocje dla pasażerów.
- Miesięcznie konsultanci infolinii odbierają średnio 85 tys. połączeń od klientów, w tym także zagranicznych - podkreśla Marta Ziemska. - Pracownicy informacji telefonicznej pomagają również w sytuacjach interwencyjnych, np. przy odnalezieniu rzeczy zgubionych na pokładzie pociągu. Za pośrednictwem infolinii konieczność uzyskania pomocy w podróży mogą zgłaszać również osoby z niepełnosprawnością oraz ograniczoną mobilnością ruchową. Wszystkie niezbędne informacje dotyczące oferty przewoźnika można znaleźć także na stronie intercity.pl, w kasach biletowych czy Centrach Obsługi Klienta na niektórych dworcach kolejowych. Do dyspozycji podróżnych jest także formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej PKP Intercity.
W razie braku możliwości dodzwonienia się pod numer 703 200 200, należy skontaktować się z operatorem, w celu usunięcia blokady na numery typu 703. Koszt połączenia będzie wynosił 1,29 zł brutto za minutę.
źródło: TVN Meteo Active/x-news
