– Pokazywaliśmy ludziom, jak wyglądają kuchnie świata, dziś chcemy pokazać, jak wygląda świat od kuchni – mówi Portalowi Spożywczemu Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska.
Od 12 września Lidl Polska, jako agent turystyczny, rozpoczął sprzedaż wycieczek krajowych i zagranicznych. Polska jest ósmym krajem, w którym Lidl uruchamia taką usługę. Najwcześniej, bo w 2006 roku, wystartowała ona w Niemczech pod nazwą Lidl-Reisen. Obecnie funkcjonuje również w Austrii, Szwajcarii, Holandii, Francji, Rumunii oraz we Włoszech.
Wycieczki sprzedawane będą za pośrednictwem infolinii oraz poprzez stronę firmową. Co dwa tygodnie sieć będzie wydawała katalog z nowymi ofertami wycieczek udostępniany w wersji papierowej we wszystkich sklepach Lidla oraz w formie elektronicznej na stronie internetowej. Lidl nawiązał współpracę z biurami Rainbow oraz Volare Travel.
Źródło: dlahandlu.pl
