Tego nienawidzą nawet najspokojniejsi fryzjerzy. Oto najgorsze rzeczy jakie robią klienci

Kazimierz Król
Wizyta u fryzjera większości z nas kojarzy się z chwilą przyjemności, odświeżeniem swojego wyglądu czy jakąś większą zmianą. Jest to też czas odpoczynku, bo w końcu wystarczy tylko przyjść i usiąść na fotelu.Niestety ta przyjemność nie musi działać w obie strony. Wielu profesjonalistów, lubiących swój zawód, nie raz spotyka się z trudnymi klientami. Nierealne pomysły na fryzury, spóźnianie się, wiercenie albo używanie telefonu, to tylko kilka z problemów, z którymi musi mierzyć się stylista. Gorzej już tylko, jeżeli osoba siedząca na krześle zachowuje się niekulturalnie. Takie i inne problemy powodują nie tylko utratę cierpliwości fryzjera, ale też mogą doprowadzić do obsunięcia się nożyczek i czegoś więcej niż tylko krzywo ściętej grzywki. Oto przykłady jak NIE zachowywać się podczas wizyty - szczegóły na kolejnych slajdach naszej galerii.
Wizyta u fryzjera większości z nas kojarzy się z chwilą przyjemności, odświeżeniem swojego wyglądu czy jakąś większą zmianą. Jest to też czas odpoczynku, bo w końcu wystarczy tylko przyjść i usiąść na fotelu.Niestety ta przyjemność nie musi działać w obie strony. Wielu profesjonalistów, lubiących swój zawód, nie raz spotyka się z trudnymi klientami. Nierealne pomysły na fryzury, spóźnianie się, wiercenie albo używanie telefonu, to tylko kilka z problemów, z którymi musi mierzyć się stylista. Gorzej już tylko, jeżeli osoba siedząca na krześle zachowuje się niekulturalnie. Takie i inne problemy powodują nie tylko utratę cierpliwości fryzjera, ale też mogą doprowadzić do obsunięcia się nożyczek i czegoś więcej niż tylko krzywo ściętej grzywki. Oto przykłady jak NIE zachowywać się podczas wizyty - szczegóły na kolejnych slajdach naszej galerii. Pixabay
Wizyta u fryzjera większości z nas kojarzy się z chwilą przyjemności, odświeżeniem swojego wyglądu czy jakąś większą zmianą. Jest to też czas odpoczynku, bo w końcu wystarczy tylko przyjść i usiąść na fotelu. Niestety ta przyjemność nie musi działać w obie strony.

Wielu profesjonalistów, lubiących swój zawód, nie raz spotyka się z trudnymi klientami. Nierealne pomysły na fryzury, spóźnianie się, wiercenie albo używanie telefonu, to tylko kilka z problemów, z którymi musi mierzyć się stylista.

Tego nienawidzą nawet najspokojniejsi fryzjerzy - lista

Gorzej już tylko, jeżeli osoba siedząca na krześle zachowuje się niekulturalnie. Takie i inne problemy powodują nie tylko utratę cierpliwości fryzjera, ale też mogą doprowadzić do obsunięcia się nożyczek i czegoś więcej niż tylko krzywo ściętej grzywki. Oto przykłady jak NIE zachowywać się podczas wizyty - prezentujemy je w poniższej galerii.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Z gwiazdami - Irena Kamińska-Radomska - zajawka

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski
Dodaj ogłoszenie