https://expressbydgoski.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Tego nienawidzą nawet najspokojniejsi fryzjerzy. Oto najgorsze rzeczy jakie robią klienci

Kazimierz Król
Wizyta u fryzjera większości z nas kojarzy się z chwilą przyjemności, odświeżeniem swojego wyglądu czy jakąś większą zmianą. Jest to też czas odpoczynku, bo w końcu wystarczy tylko przyjść i usiąść na fotelu.Niestety ta przyjemność nie musi działać w obie strony. Wielu profesjonalistów, lubiących swój zawód, nie raz spotyka się z trudnymi klientami. Nierealne pomysły na fryzury, spóźnianie się, wiercenie albo używanie telefonu, to tylko kilka z problemów, z którymi musi mierzyć się stylista. Gorzej już tylko, jeżeli osoba siedząca na krześle zachowuje się niekulturalnie. Takie i inne problemy powodują nie tylko utratę cierpliwości fryzjera, ale też mogą doprowadzić do obsunięcia się nożyczek i czegoś więcej niż tylko krzywo ściętej grzywki. Oto przykłady jak NIE zachowywać się podczas wizyty - szczegóły na kolejnych slajdach naszej galerii.
Wizyta u fryzjera większości z nas kojarzy się z chwilą przyjemności, odświeżeniem swojego wyglądu czy jakąś większą zmianą. Jest to też czas odpoczynku, bo w końcu wystarczy tylko przyjść i usiąść na fotelu.Niestety ta przyjemność nie musi działać w obie strony. Wielu profesjonalistów, lubiących swój zawód, nie raz spotyka się z trudnymi klientami. Nierealne pomysły na fryzury, spóźnianie się, wiercenie albo używanie telefonu, to tylko kilka z problemów, z którymi musi mierzyć się stylista. Gorzej już tylko, jeżeli osoba siedząca na krześle zachowuje się niekulturalnie. Takie i inne problemy powodują nie tylko utratę cierpliwości fryzjera, ale też mogą doprowadzić do obsunięcia się nożyczek i czegoś więcej niż tylko krzywo ściętej grzywki. Oto przykłady jak NIE zachowywać się podczas wizyty - szczegóły na kolejnych slajdach naszej galerii. Pixabay
Wizyta u fryzjera większości z nas kojarzy się z chwilą przyjemności, odświeżeniem swojego wyglądu czy jakąś większą zmianą. Jest to też czas odpoczynku, bo w końcu wystarczy tylko przyjść i usiąść na fotelu. Niestety ta przyjemność nie musi działać w obie strony.

Wielu profesjonalistów, lubiących swój zawód, nie raz spotyka się z trudnymi klientami. Nierealne pomysły na fryzury, spóźnianie się, wiercenie albo używanie telefonu, to tylko kilka z problemów, z którymi musi mierzyć się stylista.

Tego nienawidzą nawet najspokojniejsi fryzjerzy - lista

Gorzej już tylko, jeżeli osoba siedząca na krześle zachowuje się niekulturalnie. Takie i inne problemy powodują nie tylko utratę cierpliwości fryzjera, ale też mogą doprowadzić do obsunięcia się nożyczek i czegoś więcej niż tylko krzywo ściętej grzywki. Oto przykłady jak NIE zachowywać się podczas wizyty - prezentujemy je w poniższej galerii.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Styl życia

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski