Poczta Polska informuje: "Od 29 marca 2019 roku ruszyła kampania reklamowa Poczty Polskiej dot. towarów handlowych. W komunikacji główny nacisk położony został na kategorie towarów handlowych dostępnych w placówkach pocztowych czyli na gry i zabawki, upominki i książki oraz słodycze. Główny przekaz reklamowy koncentruje się na możliwości zakupu towarów handlowych na najbliższej poczcie „Na każdą okazję. Przy okazji. Dla najbliższych.”
Zobaczcie, jak reklamuje się Poczta Polska:
ZOBACZ RÓWNIEŻ
- Czy asteroida Bennu zagraża bezpieczeństwu Ziemi? [informacje NASA]
- Asteroida Apophis może uderzyć w Ziemię?
- Mężczyzna z białego busa porywa dzieci? To nie jest prawda!
- Ciemny motyw Messenger i Facebook - jak włączyć?
- Trzynastka dla emerytów. PiS zapowiedział nowe świadczenia
- Europosłowie zdecydowali: Koniec ze zmianą czasu!
Oto niektóre komentarze internautów (pisownia oryginalna, komentarze zamieszczone pod postem z załączonym filmikiem na fanpejdżu Grafik płakał jak projektował). Opinie nie są stanowiskiem redakcji:
- Rachuneczki, cukiereczki, pinionżki, kryminalik dla mężusia... W sumie - o co kruszyć kopie, ta reklama DOKŁADNIE oddaje klimat, klientelę i zakres usług PP - tak właśnie jej zarząd wyobraża sobie swoich klientów: jako niewykształconych, prostych ludzi, zadowalających się drogim badziewiem, i stojących w kolejkach przed jedynym czynnym okienkiem nie po to, by nadać list czy odebrać paczkę, ale by nabyć tu artykuły pierwszej potrzeby typu haftowane ręczniki, przedrożone zabawki dla dzieci, okolicznościowe świeczki i zakonne książki kucharskie. Wszystko tu jest. Poza ładnymi znaczkami, estetycznymi kartkami świątecznymi i przesyłkami dochodzącymi na czas. ~pani Magdalena
- Poczta Polska - tracimy klientów, bo nie dostarczamy przesyłek na czas, więc wprowadzimy sprzedaż czekoladek i podniesiemy ceny usług. ~pani Monika
- Jak prezentacja gimnazjalisty. Ciekawe, która profesjonalna firma podjęła się realizacji tak wyszukanej formy? ~pani Magda
- na to idą moje pieniądze?! Żeby przynieść do domu paczkę to za drogo dla Was, ale wydawać siano na reklamy (i to jeszcze nie usługi, a idiotycznego sklepiku na poczcie). ŻENADA ~pan Krzysztof
- No nie wiem, gdyby dodać tu artefakty VHS, można by to przepchnąć jako całkiem uroczą stylizację na lata 90-te... ~pan Mateusz
- Dlatego znaczek na list poszybował z 2,60 na 3,30 zł ? ~pan Marek
- Ciekawe ile ktoś za to przytulił i czyim jest krewnym.. ~pan Artur
Polub nas na Facebooku

Wideo