Tak reklamuje się Poczta Polska. Reklama jak powrót do lat 90. XX wieku [WIDEO i OPINIE INTERNAUTÓW]

OnlineZaktualizowano 
W sieci pojawił się nowy spot reklamowy Poczty Polskiej. Reklama wywołała masę negatywnych komentarzy w sieci...

Poczta Polska informuje: "Od 29 marca 2019 roku ruszyła kampania reklamowa Poczty Polskiej dot. towarów handlowych. W komunikacji główny nacisk położony został na kategorie towarów handlowych dostępnych w placówkach pocztowych czyli na gry i zabawki, upominki i książki oraz słodycze. Główny przekaz reklamowy koncentruje się na możliwości zakupu towarów handlowych na najbliższej poczcie „Na każdą okazję. Przy okazji. Dla najbliższych.”

Zobaczcie, jak reklamuje się Poczta Polska:

ZOBACZ RÓWNIEŻ


Oto niektóre komentarze internautów (pisownia oryginalna, komentarze zamieszczone pod postem z załączonym filmikiem na fanpejdżu Grafik płakał jak projektował). Opinie nie są stanowiskiem redakcji
:

  • Rachuneczki, cukiereczki, pinionżki, kryminalik dla mężusia... W sumie - o co kruszyć kopie, ta reklama DOKŁADNIE oddaje klimat, klientelę i zakres usług PP - tak właśnie jej zarząd wyobraża sobie swoich klientów: jako niewykształconych, prostych ludzi, zadowalających się drogim badziewiem, i stojących w kolejkach przed jedynym czynnym okienkiem nie po to, by nadać list czy odebrać paczkę, ale by nabyć tu artykuły pierwszej potrzeby typu haftowane ręczniki, przedrożone zabawki dla dzieci, okolicznościowe świeczki i zakonne książki kucharskie. Wszystko tu jest. Poza ładnymi znaczkami, estetycznymi kartkami świątecznymi i przesyłkami dochodzącymi na czas. ~pani Magdalena
  • Poczta Polska - tracimy klientów, bo nie dostarczamy przesyłek na czas, więc wprowadzimy sprzedaż czekoladek i podniesiemy ceny usług. ~pani Monika
  • Jak prezentacja gimnazjalisty. Ciekawe, która profesjonalna firma podjęła się realizacji tak wyszukanej formy? ~pani Magda
  • na to idą moje pieniądze?! Żeby przynieść do domu paczkę to za drogo dla Was, ale wydawać siano na reklamy (i to jeszcze nie usługi, a idiotycznego sklepiku na poczcie). ŻENADA ~pan Krzysztof
  • No nie wiem, gdyby dodać tu artefakty VHS, można by to przepchnąć jako całkiem uroczą stylizację na lata 90-te... ~pan Mateusz
  • Dlatego znaczek na list poszybował z 2,60 na 3,30 zł ? ~pan Marek
  • Ciekawe ile ktoś za to przytulił i czyim jest krewnym.. ~pan Artur

Polub nas na Facebooku

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 3

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Ale ta podwyżka to jakiś kosmos we Francji taki znaczek kosztuje 0,50 euro a u nas 0,75 euro

j
jaro

Siermiężna reklama państwowej spółki w czasach pisowskich. Żenada...

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3