Dziś około godz. 10 doszło do wypadku na skrzyżowaniu ulic Sułkowskiego i Czerkaskiej w Bydgoszczy. Nie żyje 79-letnia kobieta potrącona przez samochód ciężarowy. Policja ustala przyczyny wypadku. Droga jest zablokowana.
Autobusy linii nr 52, 65, 68 kierowane są do pętli LAS GDAŃSKI przez Dwernickiego, Gdańską. Linie nr 57, 80 - trasa zmieniona przez Dwernickiego, Gdańską. Linie nr 93, 94 - kierowane do skrzyżowania Sułkowskiego / Kamienna. Mogą występować opóźnienia w kursowaniu linii nr 52, 57, 65, 68, 80, 93, 94 - część autobusów została zablokowana na osiedlu Leśnym.
Sułkowskiego to przykład fatalnego komunistycznego projektowania ulic. Jezdnia jest bardzo szeroka, przewymiarowana co zachęca do zbyt szybkiej jazdy. Należałoby zwęzić pasy ruchu do 3m metrów szerokości (co można zrobić wprowadzając parkowanie lub tworząc pasy rowerowe), a w miejscu gdzie zdarzył się wypadek konieczne jest prawdziwe przejście dla pieszych z azylem po środku. Od lat ludzie przechodzili tam na dziko i nikogo z władz to nie obchodziło.
o
oko
Mieszkańcu Leśnego. I jeszcze żyjesz, pomimo 30 lat. Inteligencja i spryt to nie są rzeczy nabyte. Trzeba je ćwiczyć i pielęgnować. Zmień adres zamieszkania - np. na LONDYNEK - a będziesz miał spoko. Ludzie z wojskowych i policyjnych osiedli! Czas upływa, Wy się starzejecie, ale świat płynie do gwiazd. Trzeba jeść solę i paprykę. Pryry i schabowe na zaś.
A
Ankaa
Leśne nigdy nie było sielskim osiedlem to było osiedle wojskowe a wpuszczanie na małej odległości trzech dróg krajowych z tirami w czym jedna skierowana bezpośrednio w centrum osiedla mieszkaniowego, gdzie dobudowuje się nowe mieszkania uważam za skandaliczne, wiem co buduje Makrum i projekt mi się podoba, jest dużo lepszy od wielkiej galerii handlowej jaka miała powstać zakłada on normalne funkcje miejskie tylko to zarząd dróg ma poronione pomysły które będą w przyszłości kosztowały niejednego człowieka życie, od momentu wadliwego wybudowania TU proszę sobie sprawdzić jak WZROSŁA WYPADKOWOŚĆ na tej trasie, ile było wypadków śmiertelnych na Sułkowskiego, ile stłuczek na Sułkowskiego/Ogińskiego, bo to nie jest w ostatnim czasie pierwszy przypadek śmiertelnego potrącenia na przejściu dla pieszych na Osiedlu Leśnym
M
Mieszkaniec Lesnego
Wiesz co "oko". Życzę Ci (a może lepiej nie) takiej sytuacji. Nie jestem emerytem. Nie mam jeszcze 30 lat i pewnie dlatego jeszcze chodzę po tym świecie. Udało mi się odskoczyć w ostatniej chwili przed jakimś idiotą, który na pełnym gazie skręcał z Czerkaskiej w Sułkowskiego. A tak nawiasem mówiąc (pisząc) Kierowca, który skręca na skrzyżowaniu musi pamiętać, że ma obowiązek ustąpić pierwszeństwa pieszemu przechodzącemu przez jezdnię. Doucz się może przepisów a potem siadaj za kółkiem. Może będzie mniej ofiar.
j
jagodka
jechal przez czerkaska i przez tel kom gadal jakby uwazal to by sie to nie stalo a blo slizgo bo deszcz padal
l
lidia
Córko trepa. Skąd ta postawa roszczeniowa- nie potraficie nam zapewnić niczego? Kto? Komuna się skończyła. Jest Rada osiedla posłowie, prezydent miasta, prokuratura. Kto? Masz pomysła - zostań radną.
o
oko
"Prawie potrącony"? A może emerytom wojskowym zafundować przejście nad jezdnią? Natura dała oczy i uszy. Należy z nich korzystać wychodząc z domu. Kierowcy przepuszczają pieszych. Sam tam jeżdżę.
G
Gość
nasuwa się pytanie i nic się tu nie mówi czy :
zabezpieczono betoniarkę na specjalistyczne badania biegłego z dziedziny mechaniki samochodowej i sprawności działania samego układu pneumatycznego w pojeździe
Dotyczącej równego hamowania w układzie pneumatycznym wszystkich osi jezdnych pojazdu w tym w szczególności kół bliźniaczych równo i sprawdzenia grubości okładzin i bębnów hamulcowych oraz znajdującej się ewentualnej wodzie w układzie pneumatycznym pojazdu co mogło spowodować bbbbardzo duże opóźnienie w trakcie hamowania samego pojazdu przed przejściem dla pieszych
Po prostu nie wyhamował i przejechał
M
Marta
Szczerze to piesi tez nie zwracają uwagi tylko wchodzą bo im wolno jak są już na przejściu z tym ze im łatwiej i jak widać za cenę życia poczekać te kilkadziesiąt sekund niż sie pchać a wiadomo ze samochód od razu sie nie zatrzyma .. Jestem i pieszym i kierowca i wole poczekać kilka minut niż sie pchać pod koła ..zero wyobraźni a ze kierowcy jeżdżą jak wariaci to druga strona medalu zawsze przy przejściu należy zwalniać bo chociażby dziecko wbiegnie niespodziewanie..
P
Pauuuuuula
Bo tak jeżdżą kretyni tutaj!!!! Prześcia dla pieszych są co kilkanaście metrów na tym odcinku a kierowcy mają to w d****! Gdzie jest policja lub straż miejska? Albo stoisz 15 minut i czekasz aż z łaską jakiś książe przepuści, albo zapieprdzieliasz przez pasy z 2 dzieci i zakupami!!! A im lepszy samochód tym większy burak jedzie!
O
Ona
Zacznijmy od tego że piesi robią z siebie "święte krowy" i nie zwracają uwagi na auta.
w
waldi
świeć Panie nad Jej duszą
A Ty kierowco ciężarówki-spokojnych snów do końca życia
R
Rafał
A może piesi zaczęliby uczyć się przepisów. Przejście dla pieszych nie daje nieśmiertelności.
k
kursant
Kursant nie musi się zatrzymywać, chociaż wszyscy myślą, że nauka jazdy ma taki obowiązek, nie, nie ma, jest takim samym uczestnikiem ruchu jak inni i obowiązują go te same przepisy co innych z tym, że rzeczywiście jak nie zatrzyma się nauka jazdy to rzadko zatrzyma się ktoś inny...a to my kursanci najczęściej zostajemy za to ukarani, zobaczcie że prawi każdy samochód z L na dachu jest uderzony z tyłu...właśnie tak uderzono mój samochód w czasie kursu, bo...zatrzymałem się przed przejściem
d
do Anki
Nie wiem czy to widzialas ale jeszcze niedawno stala w wejsciowej halli CH Rondo- dawny Real lub Geant na Rondzie Grunwaldzkim- makieta nowego osiedla ktore ma powstac na 6 ha terenie po Makrum. Nie chce Cie martwic ale jezeli te wszystkie bloki ( skadinad bardzo eleganckie i nowoczesne) naprawde kiedys powstana to populacja osiedla Lesnego zwiekszy sie o jakiejs 5 000 osob czyli o 30 %... A szansa jest nawet duza ze one jednak wszystkie powstana bo od strony kliniki Gizynskich juz pare powstalo. Co znaczy tez niestety jeszcze wiekszy ruch i jeszcze wieksza potrzebe poszerzenia Kamiennej do 4 pasow a takze i Sulkowskiego powinna miec 4 pasy do wysokosci wlotu ulicy 11 Listopada , czyli gdzies jeszcze przez 100- 220 metrow dalej na polnoc od skrzyzowania z Czerkaska. Miejsce na poszerzenie jest a do tego powinny byc zainstalowane swiatla na rogu Sulkowskiego/ Dwernickiego, Sulkowskiego/ Czerkaska i Sulkowskiego/ 11 Listopada zeby lepiej regulowac ruch motorowy i pieszy. Na koncu Sulkowskiego bedzie nowe rondo wiec tam swiatla nie powinny byc. Wtedy mysle ze mieszkancy Lesnego tacy jak Ty powinni byc zadowoleni, poza tym koniecznie musza zbudowac ekrany akustyczne wzdluz CALEJ Kamiennej zeby ludziom nie halasowala- najlepiej takie na 10 metrow ale przezroczyste bo te sa bardziej estetyczne od matowych. Linia wysokiego napiecia powinna miec wysokie na co najmniej 50 metrow slupy na waskim pasie trawy rozdzielajacej te dwie jezdnie nowej 4- pasmowej Kamiennej bo nie powinna leciec prosto nad domami jak to jest teraz. Przeciez ludzie z ulicy Kasztanowej i Kozackiej sa zagrozeni rakiem przez te linie od lat! Przesuniecie jej nawet tylko o 50 metrow na srodek nowej, poszerzonej Kamiennej i nieznaczne chocby podwyzszenie slupow wystarczy aby uwolnic tych mieszkancow od uciazliwego promieniowania elektromagnetycznego. Natomiast nie mozesz realistycznie liczyc ze Lesne stanie sie nagle znowu sielskim osiedlem na uboczu miasta- mieszkacie w koncu prawie w centrum tej naszej Metropolii- do jej jadra czyli do Ronda Jagiellonow macie zaledwie 3 km wiec nie mozna liczyc ze bedzie sielsko jak np. w Osielsku. Mieszkanie jezeli nie w samym Centrum to blisko Centrum duzego miasta zawsze niesie za soba pewne blaski i cienie.
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl