Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Sława kroczy przed nimi

Tomasz Zieliński
Tomasz Zieliński
Tomasz Zieliński Dariusz Bloch
Marketing szeptany - tym terminem najlepiej można określić sposób zdobywania przez młodzież wiedzy o szkole, którą wybiera.

Targi edukacyjne, drzwi otwarte - to tylko dodatek do opinii, które krążą o danej placówce w środowisku młodych ludzi. Ci, którzy będą chcieli leserować, szybko dowiedzą się, gdzie lekko, łatwo i przyjemnie. Inni nie przestraszą się renomy „szóstki” czy „elektronika” ani tego, że lekko i łatwo tam nie będzie.

Ciekawą sprawą jest bydgoskie szkolnictwo zawodowe. Jesteśmy chyba jedynym miastem w kraju, gdzie więcej młodych ludzi przedkłada szkoły techniczne nad ogólnokształcącymi.

Wypada przyklasnąć rozsądkowi młodzieży, która szybciej niż ministerstwo edukacji zauważyła, że dobry zawód w ręku daje większe możliwości znalezienia pracy.

Inną sprawą jest wybór, który ma młodzież. Przed 15. laty z zapałem likwidowano część szkół zawodowych, bo młody człowiek miał studiować. Nie zwracano uwagi, że nie wszyscy powinni to robić. Jutro za odtworzenie tych szkół zapłacimy ciężkie miliony.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!