
Rynek reklamowy
Robert Lewandowski jest międzynarodowym ambasadorem chińskiego producenta elektroniki Huawei, napojów Oshee, niektórych produktów Procter&Gamble (Gillette) oraz T-Mobile Polska.
Lewandowskiego można też było oglądać w garniturach Vistuli i Hugo Bossa.
Na rynku pojawiło się także kilka produktów opartych na wizerunku "Lewego". W sierpniu 2019 roku do sprzedaży trafił napój funkcjonalny dla sportowców RL9pro produkowany przez Oshee Polska, a na początku 2020 roku kawa RL9.
W styczniu 2021 roku pod hasłem #WielkieChwile wystartowała kampania wizerunkowa, promująca 65-lecie Totalizatora Sportowego, a jej ambasadorem jest właśnie Lewandowski.

Dom Mediowy
W połowie 2017 roku Robert Lewandowski wraz z Tomaszem Zawiślakiem uruchomił agencję Stor9_, która zajmuje się strategią komunikacji Anny i Roberta Lewandowskich.
Jesienią 2017 roku firma Roberta Lewandowskiego kupiła 49 proc. udziałów w domu mediowym RL Media uruchomionym przez holding marketingowy Group One (należą do niej m.in. agencje reklamowe Change/Serviceplan i Gong, agencja marketingu internetowego SalesTube i dom mediowy Value Media).
Obecnie Stor9_ i RL Media zapewniają kompleksową obsługę marketingową piłkarza i jego żony Anny. Podmioty nie są powiązane kapitałowo, działają niezależnie.

Aplikacje i serwisy internetowe
"Lewy" posiada aplikację sprzedającą używane ubrania online (Less App). W 2019 roku wprowadził na rynek markę RL9 Pro, mającą na celu sprzedaż produktów przeznaczonych dla osób uprawiających sport.
Ponadto ma udziały w kilku serwisach internetowych, m.in. sporticos.com, lokalnyrolnik.pl i wedding.pl.

Start up
Lewandowski jest udziałowcem spółki Protos Venture Capital, dzięki której założyciele start-upów mogą pozyskać fundusze na rozwój swoich przedsięwzięć.