
Nowości, nowości
Kolejny model tej samej konsoli, zaktualizowana wersja gry, jeszcze lepszy telewizor, stara książka w nowej okładce, itp. Na hasło "nowość" reagujemy bardzo impulsywnie.

Kartonowi kusiciele
Między kolejnymi sklepowymi alejkami nagle wpadamy na znaną i lubianą postać. Może to być sportowiec lub aktor. W pobliżu jego naturalnych rozmiarów kartonowej figury poukładane są produkty, które mamy kupić. I większość z nas kupi, bo przecież skoro nasz idol zachwyca się nimi, to my też musimy spróbować.

Ustawienie regałów
Produkty rozrzucone są po całej powierzchni sklepu i dzieli je duża odległość. Zazwyczaj musimy przejść przez cały sklep, żeby znaleźć to, po co przyszliśmy, a po drodze z pewnością wrzucimy do koszyka jeszcze kilka innych rzeczy.

Wyprzedaże, promocje, obniżki
Obniżki cen działają na nas chyba najmocniej. Okazje typu "tylko dzisiaj", "tylko u nas" przyciągają jak magnes. 50, 60, 70 procent taniej? Te napisy sprawiają, że wejdziemy do sklepu