Problem z dostępem do konta? Przerwy techniczne w wielu bankach. Co z pieniędzmi? [PKO BP, mBank, ING]
Problem z dostępem do konta? Przerwy techniczne w wielu bankach. Co z pieniędzmi?
PKO BP
Klienci PKO BP powinni spodziewać się przerwy w działaniu m.in. płatności mobilnych. W niedzielę 24 listopada od godz. 00:00 do godz. 13:00 nie będzie można korzystać z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes oraz z płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO”.
Czytaj też: Duży bank znowu ostrzega: nowe scenariusze ataków na konta! Klienci tracą pieniądze
Ponadto od godz. 0:00 do godz. 6:00 aplikacja IKO nie będzie działać, a w godz. 6:00-13:00 działanie aplikacji IKO będzie ograniczone do wypłat z bankomatów, płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych za pomocą BLIK. Wszystkie karty, w tym karta debetowa PKO Ekspres, będą działać bez zakłóceń – informuje PKO BP.
Podobne utrudnienia czekają klientów marki Inteligo. W niedzielę 24 listopada od godz. 00:00 do godz. 13:00 nie będzie można korzystać z serwisu internetowego i telefonicznego Inteligo oraz z płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z Inteligo”. Ponadto od godz. 0:00 do godz. 6:00 aplikacja IKO nie będzie działać, a w godz. 6:00-13:00 działanie aplikacji IKO będzie ograniczone do wypłat z bankomatów, płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych za pomocą Blika. Wszystkie karty będą działać bez zakłóceń.
Pełny komunikat PKO BP: PLANOWANE PRACE MODERNIZACYJNE 24 LISTOPADA 2019 ROKU